یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

807- هارولد لوید

- سریال تموم شد و یکهو به سرم زد ببینم اون فیلم هارولد لوید که شونصد بار دیدیم و توش شهردار نیویورک میشه رو میتونم پیدا کنم یا نه که بعله یوتوب داشت و نشستیم به دیدن . کیفیت که خوب نیست ولی نسبت به فیلمی که سال ۱۹۳۴ ساخته شده عالیه . هنوز تموم نشده ولی کلیت داستانش رو که برای پسرم گفتم کلی کیف کرد و گفت باید جالب باشه .

- تولد دخترکم فرداست و ۱۸ سالش میشه . کلی ذوقش رو دارم عزیز دل مادر

- کار پیش میره و سومین تمرینم رو هم تحویل دادم و دوتا دیگه مونده .

- دلم خون شد برای ارتشی هایی که روی ناو بودن اما انگار خبر بد هم از حد که بگذره آدم سر میشه و نمیدونه در موردش چکار کنه 

806 - DARK

- سریال Dark  رو داریم میبینیم و خیلی به نظرم جالبه . دوبله فصل اولش خیلی بد بود اما به نظرم این فصل بهتره . البته دوبله به انگلیسی چون اصل سریال آلمانیه . اگر کسی سریال های معمایی دوست داره توصیه میکنمش

- دارم یه فایل دانلود میکنم و میزنه ۳ دقیقه مونده و منم خوشحال بعد میرم و میام میبینم زده ۲۹ روز مونده ! زیبا نیست ؟

- انگار دارن کسب و کارها رو کم کم توی استان ما باز میکنن . به نظرم خوبه مخصوصا اگه مردم رعایت کنن . به نظرم که الان رعایت میکنن هم برای خودشون و هم برای اینکه طرف مقابل ناراحت نشه . 

- دوروزه ساعت ۸ صبح میرم شرکت ( ساعت کار اینجا از ۹ شروع میشه ) دیروز رییسم گفت چه زود میای . منم یه جورایی فکر کردم داره میگه زود نیا و الان نشستم که یه جوری برم ۸ و نیم برسم . 

- یه چیزایی دور سرم میگشت در مورد اینکه یه بازسازیهایی تو خونه انجام بدم البته برنامه مال چند ماه دیگه بود ولی زنگ زدم به کانتراکتور و یه برنامه زمانبندی ای گفت که دیدم در حالتی که توی خونه ساکن هستیم امکانش نیست و منتفی شد.

- البته اون منتفی شد به معنی این نیست که بازم دنبال راه حل برای انجامش نگردم :))

-کتاب سه شنبه ها با موری رو تموم کردم . خیلی خیلی ازش خوشم اومد و روم تاثیر گذاشت . عالی بود . سومین کتاب از این نویسنده بود و قلمش رو خیلی دوست دارم. 

- دیشب پشت لپ تاپ نشسته بودم یکهو دخترم اومد منو بغل کرد . قربون صدقه اش رفتم و اونم گفت I am proud of you  . ذوب شدم 


۸۰۵ - پروژه

- یه پروژه قدیمی که تقریبا تمومش کردم به مشکل برخورده و این روزها دارم روش کار میکنم . یادم رفته بود چقدر از کار کردن با این همکار مهندس سازه ام حرص میخوردم . برای من واقعا تعجب آوره کسی که دانشکاه خواجه نصیر ایران لیسانس گرفته  و تو کانادا فوق لیسانس گرفته و Professional Engineering  هم گرفته یعنی تایید کرده مدرکشو ولی واقعا کار بلد نیست و منو دق میده . من مهندس سازه زیاد دیدم ولی این واقعا نوبره . یادم باشه دفعه بعد با این کار نگیرم . 

-وجدانم درد گرفت این بالایی رو نوشتم . آدم خوبیه ولی به نظرم اصلا سواد نداره و دقت هم نمیکنه . شرمنده 

- شرکت هنوز تو شیش و بش هست که توی ماه جدید ما ۷۵ درصد بریم سر کار یا کامل و هنوز این سه روز باقیمونده از ماه رو روی هواییم .

- بیمه ماشینم رو کم کردند و اونهایی که تو کانادا بیمه ماشین میدن میدونن یعنی چی . الان دارم یک چهارم قبل بیمه میدم و این بخاطر اینه که میدونن مردم خیلی کمتر از ماشینشون استفاده میکنن . 


۸۰۴ - ادامه زندگی

- برگشتم به روال قبلی و این هفته رفتم شرکت . سعی میکنیم فاصله رو رعایت کنیم و البته تعدادمون هم زیاد نیست توی شرکت . کار به وفور داریم ولی شرکت زمزمه کرده که ما از ماه جدید ۷۵ درصد کار کنیم که امیدوارم اینطور نشه . خودشون هم میگن کار داریم ولی نقدینگی کم شده . خب شهرداریها بسته هستن و یا اینکه کم کار میکنن و این باعث میشه نقشه های ما جواز نگیرن و معمولا اصل پول رو وقتی که جواز صادر شد شرکت میگیره . 

-یه کارهای کوچیکی اومده دستم که توی خونه انجام بدم ولی متاسفانه نتونستم درست بشینم سرش . توی چند روز گذشته یه سرگیجه خیلی بدی گرفته بودم و وقتی از سر کار میومدم خونه دیگه استراحت میکردم که بهتر بشم . از دیروز یه کم بهترم .

- هوا هم گرم نمیشه یه نفسی بکشیم آخه این چه وضعشه ؟

- توی این هفته یه ای میل برام اومد از فروشگاهی که هر هفته ازش خرید میکنم و گفتند که یکی از کارمندهاشون تست کوروناش مثبت شده . فکر کردم دیدم این هفته آخر اون فروشگاه نرفتم و پس ۱۰ روز میگذره از آخرین باری که اونجا رفتم پس انشالله که چیزی نیست و چیزی هم نبود . 

- آخر هفته که میخوام برم خرید اون دم در صف ایستادنش رو زورم میاد . انگار هر چی هم صبح زودتر میرم ملت هم همین فکر رو میکنن و زود میان و صفها طویل تره . 

- دومین تکلیف درسیم رو تحویل دادم و سه تاش مونده  . آخه این کورس وامونده چی بود این وسط ؟

- یه کارهای تعمیراتی کوچیک توی خونه دارم . اگه بشه این ویکند وسایلش رو سفارش بدم که توی هفته بچه هام انجا بدن خوب میشه . 

- زندگی ادامه دارد