یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

من مینویسم پس هستم

-اگه بگم کامل خوب شدم که درست نگفتم ولی خیلی بهترم. 

- تعطیلات نزدیکه و خیلی خوشحالم .

-با پوینتهای کردیت کارتم یه دریل بوش  خریدم و بقیه اش رو هم کارت هدیه گرفتم که یه ساند بار بگیرم . 

-تو فکر عوض کردن کارم هستم و فکرم رو مشغول کرده . هنوز کاری براش انجام ندادم ولی مرحله مهمیه .

- اومدم یه پولی بابت پروژه ام بگیرم گفتم چه کاریه بگذارم اون طرف سال بگیرم که مالیاتش رو دیرتر بدم و بیفته برای سال بعد . 

- انگار آیکیا نمیخواد kitchen event ‌بگذاره . دیگه برای خودم یه دد لاین گذاشتم که اگه تا مارچ حراج گذاشت که ازش استفاده میکنم اگه نگذاشت دیگه مجبورم بیخیالش بشم و بدون حراج انجامش بدم . آشپزخونه ام خیلی دست و بالم رو بسته ، ظرف هم کم دارم و چون جا ندارم نمیتونم بخرم . 

- ببینم برنامه هایی که برای تعطیلات گذاشتم رو میتونم بهشون برسم یا نه.

سلامت باشین 


ادامه مریضی

- دوشنبه هنوز خوب نشده بودم . سه شنبه هم همینطور و با روند خیلی کندی رو به خوب شدن میرفتم و آخر هفته بد نبودم اما جمعه که رسیدم خونه دیدم حالم دوباره بد شد و دارم تب میکنم و گلوم هم درد کمی داره . دیگه پاشدم رفتم بیمارستان و تست مزخرف کورونا رو دادم و امدم خونه افتادم . شنبه رو فقط دراز کشیدم و یکی از دوستام برای نهار آورد اونم ماهیچه که واقعا مقوی بود . تا شب فقط استراحت کردم و خیلی بهتر شدم . یکشنبه صبح پاشدم باز اون پیغام داد برات نهار میارم گفتم بهتر شدم و خودم یه چیزی درست میکنم گفت نه میارم و من یک کم استراحت کردم و یه کم هم به پروژه شخصیم رسیدم و قبل ظهر جواب تست اومد که منفی بود و من یه نفس راحتی کشیدم . 

الان که یکشنبه شب هست دیگه کار این مرحله پروژه ام رو هم تموم کردم و فرستادم برای کارفرما ولی بازم بیحالم . 

- یک سال تمام مرخصی نگرفتم که تعطیلات سال نو برم ایران که نشد حالا مجبورم هی هر هفته مرحصی بگیرم چون به سال جدید منتقل نمیشه . فردا که دوشنبه است رو مرخصی گرفتم و با توجه به اینکه این دو روز تعطیلی خرید خونه رو انجام ندادم فردا میتونم برم خرید و یه سری کارهای دیگه . 

-خیلی خیلی کم انرژی شدم و کاملا هفته پیش میدیدم که صبحها حالم خوبه ولی عصر و شب که خسته میشم حالم بد میشه .

چه میشه کرد ؟ تازه من کار دوم هم دارم که اونم زور داره 

سلامت باشین 

مریضی

- یکی بهم گفت هر کی واکسن آنفولانزا زده مریض شده . گفتم نه بابا بچه های من زدن و هیچی نشد . آقا ما این واکسن رو زدیم و مریض شدیم بدجور . البته بدجور نه ولی انگار یه آنفولانزای خفیف گرفتم . کمی آبریزش بینی ،  کمی  درد و کمی تا قسمتی عطسه . امروز که جمعه باشه رو مرخصی گرفتم و فعلا دارم استراحت میکنم .

- ۴ روز پیش سعی کردم جوونه ماش درست کنم و امروز دیگه برداشتم انجام شد . خیلی خوب نشد اما قابل خوردنه و باز هم درست میکنم . اینو بگذارین کنار ماست درست کردنم و باید بزودی یه پروژه جدید شروع کنم .احتمالا یه چهل تیکه جدید رو شروع میکنم . چند ماه پیش با لباسهای کهنه ای که قابل بخشیدن به خیریه نبود یه رو تختی چهل تیکه برای خودم درست کردم . حالا باز لباسها جمع شده شاید یه چیز دیگه درست کنم . 

- دوتا کادوی کریسمس بیشتر نباید میخریدم و خریدمشون حالا باید برم به روش کنترل از راه دور تحویلشون بدم . الان که زوده . نزدیک کریسمس . البته کانل رادیویی مورد علاقه من دو ماه تمام آهنگ کریسمس میگذاره و ملت از اول نوامبر چراغونی هاشون رو شروع میکنن . 

- این سه روز رو باید استراحت کنم تا برای دوشنبه دیگه مریض نباشم . این یک دستوره ! 


۸۲۹ - ترس از کورونا

- کورونا همچنان داره میتازه و شهر ما رو تعطیل کرد . البته خوشبختانه من میرم سر کار . اگه شرکتها هم تعطیل بشن امکان دورکاری برای ما هست . 

- من پرولاپس میترال دارم و این باعث میشه بعضی اوقات نفس تنگی بگیرم . دیشب یکهو دیدم نفسم خیلی تنگ شده و به زحمت میتونم نفس بکشم . گلوم هم بدجور خشکه دیگه کلی ترسیدم . فکر میکردم که من مریض بشم کی کارهای خونه رو انجام بده ُ کی خرید کنه ؟ خلاصه به بچه ها چیزی نگفتم و با خودم گفتم صبح پا میشم و اگه دیدم حالم بده میرم بیمارستان برای تست کورونا و سر کار هم نمیرم تا جواب تست بیاد که صبح دیدم بهترم و منتفی شد . 

- یه مقدار زیادی پوینت روی کردیت کارتم داشتم با خودم گفتم تبدیلش کنم به کارت خرید و برم برای تلویزیون ساند بار بخرم . اما هر چی سایت بانک رو باز میکردم نمیتونستم انجام بدم . زنگ زدم بانک و کامل راهنماییم کرد ولی گفت الان این کارو نکن بگذار هشت روز دیگه بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف برای همشون میخوره 

- مدارکی که از سفارت باید میومد اومد و از اینکه این کار انجام شد خیلی خوشحالم . ۳ ماه دیگه باید برای معافی پسرم اقدام کنم و اونم خیلی خوبه .اگر کسی مراحل کار رو در این مورد میدونه و بهم بگه ممنون میشم . 

- خدا رو شکر