یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۴۵ - بیمه و رژیم !

- خونه ریفاینانس شد ولی از ماه دیگه قسطم کم میشه اما بازم خوبه 

- قرارداد بیمه رو فرستادن و چند جاش به نظرم درست نبود و پس فرستادم تا اصلاح بشه یا شایدم بهم توضیح بدن و اوکی باشه ولی اگه انجام بشه ماهی ۱۴۰ دلار هم این به نفعم هست . 

- یک رژیم اینترنتی ثبت نام کردم به اسم Noom ‌و دوروزه شروع کردم . فعلا برنامه دو هفته ایش رو گرفتم و راستش نمیدونم چند روز دووم بیارم چون کالری منو روی ۱۲۴۰ تا بسته و خیلی داره بهم سخت میگذره . الان رفتم یه ماشین حساب کالری پیدا کردم دیدم با این کالری باید هفته ای نیم کیلو کم کنم . البته انگیزه خوبیه ولی اگه بتونم دووم بیارم . 

- شنبه صبح وقت دندونپزشکی دارم و واقعا برام سخته اما بخاطر بیمه ام یکبار وقت رو عقب انداختم و این بار باید برم .

- کار هم خوب پیش میره .

- یک کم باید پول پس اندازه کنم چون line of credit ‌هم ندارم . این مثل یه وام ضروری هست که فعلا ندارم و نداشتن پس انداز با هم وضع رو ترسناک میکنه . 

- خوش باشین 

844 - ...

- زندگی ادامه داره

- ظاهرا واکسنها روی آمار کورونا خیلی تاثیر گذاشته و دستور stay at home ‌فعلا  لغو شده و قراره استان در ۳ مرحله بازگشایی بشه . بچه هام هم دوز اول که فایزر بوده زدن و خوشبختانه مشکلی نداشتن و گفتن که ممکنه زدن دوز دوم رو جلو بندازن .

- کار طبق معموله

- با یه خانم مشاور آشنا شدم و چند جلسه مشاوره داشتم و خیلی راضی بودم از کارش در مورد خودم . مدتها بود که مشاوری که بتونه اعتمادم رو جلب کنه پیدا نکرده بودم . فعلا دارم باهاش پیش میرم .

- وام خونه رو به قول اینطرف refinance ‌کردم و با یه rate ‌خیلی پایینتر گرفتم و قراره قسطهام ماهی ۴۵۰ دلار کمتر بشه که خیلی رقم زیادیه برای من و خوشحالم 

- در حال عوض کردن بیمه خونه و ماشین هستم تا بتونم پرداختی کمتری داشته باشم .

- مستاجرهام رفتن و دو نفر جدید اومدن به نظر نمیاد به خوبی قبلیها باشن ولی منم یاد گرفتم با مردم بسازم .