یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

806 - DARK

- سریال Dark  رو داریم میبینیم و خیلی به نظرم جالبه . دوبله فصل اولش خیلی بد بود اما به نظرم این فصل بهتره . البته دوبله به انگلیسی چون اصل سریال آلمانیه . اگر کسی سریال های معمایی دوست داره توصیه میکنمش

- دارم یه فایل دانلود میکنم و میزنه ۳ دقیقه مونده و منم خوشحال بعد میرم و میام میبینم زده ۲۹ روز مونده ! زیبا نیست ؟

- انگار دارن کسب و کارها رو کم کم توی استان ما باز میکنن . به نظرم خوبه مخصوصا اگه مردم رعایت کنن . به نظرم که الان رعایت میکنن هم برای خودشون و هم برای اینکه طرف مقابل ناراحت نشه . 

- دوروزه ساعت ۸ صبح میرم شرکت ( ساعت کار اینجا از ۹ شروع میشه ) دیروز رییسم گفت چه زود میای . منم یه جورایی فکر کردم داره میگه زود نیا و الان نشستم که یه جوری برم ۸ و نیم برسم . 

- یه چیزایی دور سرم میگشت در مورد اینکه یه بازسازیهایی تو خونه انجام بدم البته برنامه مال چند ماه دیگه بود ولی زنگ زدم به کانتراکتور و یه برنامه زمانبندی ای گفت که دیدم در حالتی که توی خونه ساکن هستیم امکانش نیست و منتفی شد.

- البته اون منتفی شد به معنی این نیست که بازم دنبال راه حل برای انجامش نگردم :))

-کتاب سه شنبه ها با موری رو تموم کردم . خیلی خیلی ازش خوشم اومد و روم تاثیر گذاشت . عالی بود . سومین کتاب از این نویسنده بود و قلمش رو خیلی دوست دارم. 

- دیشب پشت لپ تاپ نشسته بودم یکهو دخترم اومد منو بغل کرد . قربون صدقه اش رفتم و اونم گفت I am proud of you  . ذوب شدم 


نظرات 2 + ارسال نظر
Zari دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:53 http://maneveshteh.Blog.ir

نوش جونت حس خوبی که از دخترت گرفتی:)
مگه تازه خونه را یه کارهایی نکرده بودی؟
الان چند روز از اون ۲۹ روز مونده؟!؟! خخخ:)))

نه بابا ۲۹ روز طول نکشید . برنامه رو دانلود کردم و نصب کردم و حالشو هم بردم :)))
خونه رو یه کارهایی کرده بودم ولی به دلیل ذیق وقت و بودجه فقط کارهایی که خیلی واجب بود رو انجام داده بودم . حالا کارهای درجه دوم دور سرم میگرده

مجتبی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 21:15 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام تو عجیبی خوب دیر تر برو / معنی اون خارجی گفتی یعنی چه ؟

کانتراکتور ؟ contractor یا پیمانکار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.