یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۵ آگست

-خب یه کم کارهام انجام شد اما بعدش یه نفر رو آوردم که دیوار دور تابلو برق رو درست کنه و طرف زد کابل اینترنتمون رو قطع کرد و باز بی اینترنت شدیم و دهنمون سرویس شد . سه روز بدون اینترنت بودیم تا اومدن وصل کردن . 

- تو شرکت درخواست اضافه حقوق نسبتا زیادی کردم و تا حرفش رو زدم رئیسم گفت اتفاقا الان موقع افزایش حقوقت هست ( تو دلم گفتم آره اگه من نمیگفتم شما میگفتین ؟) ولی داشت میرفت مسافرت و گفت اشکال نداره از مسافرت برگردم و با شریکم صحبت کنم بعد بهت خبر بدم ؟ گفتم نه و هنوز مقدار قطعیش معلوم نشده ولی یه مقدار مشکلاتم رو حل میکنم .

-دیروز یکی از دوستای عزیزم با خانواده اش اومدن برانچ خونه ما بعد رفتیم قدم زدیم و بعد مال رفتیم و بعد عصرش جاتون خالی رفتیم جیگرکی و حسابی خوردیم .

- شبکه موبایلمون بخاطر اون گندی که زد و قطع شده بود ۳۰ گیگ اینترنت مجانی برای ۶ ماه داده یعنی ماهی ۵ گیگ و خیلی خوبه . راستش من میخواستم برم یه پلان دیگه بگیرم که با این اینترنت حیفم اومد و گفتم باشه چند ماه دیگه صبر کنم و باکسینگ دی برم پلان جدید بگیرم .