یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

اول آگست

۳ جولای

- تا چند روز دیگه قاعدتا باید تابلو برق عوض بشه و بعد کولر نصب بشه . خوشبختانه خیلی گرم نبود تا اینجا فقط چند روز خیلی گرم شد که با پنکه سر کردیم .


الان اومدم دیدم اوه اوه اوه چقدر وقته ننوشتم :

- تابلو برق عوض شد و کلی خرابکاری دورش داشت هر چی به همسایه پایینی که مستاجر من محسوب میشه گفتم بذار من تمیز کنم نگذاشت و من تمیزش نکردم ولی چون کل روز برق نداشتیم نتونستم کار کنم و چون یکشنبه اش تست کووید پسرم مثبت شده بود نمیتونستم از خونه هم بیرون برم .عصری که برق اومد دیگه نشستم به کار کردن و یه کم جبران کردم .

- فرداش اومدن کولر جدید رو نصب کردن و بهم اطمینان دادن که کمپرسورش سوخته بود و تعمیرش مقرون به صرفه نبود و اون روز هم من باز از خونه کار میکردم و قاطی  پاتی بود . روز بعد اوکی بود ولی روز بعدش که جمعه بود پا شدم و دیدم وای فای خونه قطعه زدم روی اینترنت گوشی دیدم نه تنها اینترنتش که اصلا خط تلفن هم قطعه . حالا از قرنطینه در اومده بودم ولی شرکت گفته بود تا  هفته دیگه نیا .منم پاشدم شال و کلاه کردم رفتم کتابخونه دیدم دم کتابخونه صحه به چه بلندی و از حرفها فهمیدم  اصولا شبکه راجرز قطع شده و همه زابراه شدن . تو کتابخونه نشستم ولی اصلا با اون سرعت نمیشد کار کرد و دایم هم قطع میشد دیگه دیدم این یه مشکل سراسریه به شرکت ای میل دادم که من نمیتونم کار کنم و رفتم خونه .

حالا از اونطرف عصرش مصاحبه داشتم یه شرکت دیگه تلفن و اینترنت هم کاملا قطع بود ولی پاشدم رفتم  تا اون شرکت و وقتی داشتم ماشن رو میگذاشتم پارکینگ کنارش دیدم روی یه کاغذ پرینت گرفتن که همه شبکه قطعه و اگه پول نقد دارین بیاین تو پارکینگ . حالا هیچکی اینجا  ۵ دلار هم پول نقد همراهش نیست اما یکی دو هفته پیش که دوستم از سو‌ئد اومده بود تا بره دلار امریکاش رو چنج کنه من براش از ATM   پول نقدر گرفته بودم ۴۰۰ دلار و وقتی پولش رو تبدیل کرد بهم نقد پس داد و منم دیگه حوصله نکردم برم بگذارم بانک ! خلاصه رفتم تو پارکینگ و رفتم مصاحبه یه کم معطل شدم یکی اومد که ظاهرا اون اصلیه نبود و گفت شما چرا اومدین اینجا مصاحبه آنلاین بوده . منم از صفحه کانفرم مصاحبه عکس گرفته بودم بهش نشون دادم گفتم ببینین اینجا آدرس رو نوشته و گفته مصاحبه on site  هست گفت راست میگی ما اشتباه کردیم ولی از صبح همه شبکه مون قطع شده و مسئول اصلی الان اصلا نمیتونه صحبت کنه و من باهات صحبت میکنم . خب مصاحبه اون معمولا اینجا با رئیس امور انسانی هست و اونا یه لیست جلوشون دارن و از اونا سوال میکنن و من جواب دادم و خانمه بسیار خوش برخورد بود و اومدم بیرون .

حالا فردا شب هم مهمون دارم و با یه لیست خرید رفتم خرید کنم اونا هم زده بودن اگه پول نقد دارین میتونیم جنس بفروشیم که خوشبختانه من داشتم و خرید کردم و رفتم خونه و کارهای مهمونیم رو شروع کردم .

فردا شبش مهمونیم خوب برگزار شد ولی من خیلی خسته شدم .

هفته بعد هم از اون شرکت زنگ زدن بهم که رزومه ات خوب بوده و ما نگهش میداریم ولی در حال حاضر پوزیشنی برات نداریم که برای من یه مقدار نا امید کننده بود ولی چون معمولا جواب رد رو با ایمیل میگم و زنگ نمیزنن فکر کردم باز خیلی بد نیست .

اینترنت راجرز فکر کنم ۲۴ ساعت بعدش وصل شد اما تو خونه ما تقریبا تا ۳ روز بعدش نمیشد سایت باز کرد و فقط در حد واتس اپ و اینا داشتیم تا تلفن زدم بهشون و نمیدونم چکار کردن که وصل شد .

- مسئولیتهای من روز بروز تو شرکت داره بیشتر میشه ولی حقوق هچ

- با توجه به تعویض تابلو برق و کولر و بالا نرفتن حقوقم تو تنگنای مالی هستم و کار جدید هم که پیدا نشد و نمیدونم چکار کنم .

امیدوارم خوش باشین 

۲۶ جون ۲۰۲۲

- هنوز که هنوزه درگیر بلیط کوفتی ایرکانادا هستم و نتونستم بلیط ایران بگیرم با اون کردیت . سرویسم کردن 

- سعیم رو میکنم انرژی داشته باشم ولی برام راحت نیست 

- دوستم از سوئد اومده و فعلا یک شب پیشم بود اما بودنش خیلی خوب بود

- هنوز خونه گرمه ، برای عوض کردن تابلو برق درخواست مجوز به سازمان برق دادیم و اونا برای ۵ جولای وقت دادن و داریم از گرما بال بال میزنیم . کولر قراره فرداش نصب بشه . دوتا پنکه خریدم ولی گرمای اینجا رو پنکه جواب نمیده 

- کار جدید که خبری نیست