یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

709 - ,ادامه سریال و ...

1- اسباب کشی کردیم ، وسیله خریدیم و ... کلی کار دیگه . اینترنت نداشتیم و الان وصل شد خلاصه یه کم کارامون سبک شد . به طرز مسخره ای از دنبال کار رفتن طفره میرم و هنوز شروع نکردم . در ناخودآگاهم دلم نمیخواد برم سر کار و البته با پس اندازی که دارم نهایتا میتونم 4 ماه دووم بیارم پس بهتره کلاس بیخود نگذارم که نمیخوام برم سر کار  . 

2- بعد از وصل شدن اینترنت دوباره سریال دیدنم شروع شده و دارم ازش لذت میبرم و البته به خودم میگم که این یه جور تقویت قسمت شنیداری زبان انکلیسیه 



3- خب الان یک هفته گذشت و بسیار عادیه که با اخلاقی که من دارم ییهو هول کار نداشتن بیفته تو جونم و شروع کنم رزومه فرستادن . یه جا هم مصاحبه رفتم ولی جوابی فعلا نگرفتم . 

4- دیشب یه فیلم دیدم به اسم the accountant  که داستان یک مرد حسابداری بود که یه نوع خفیفی از اوتیسم داشت . بعد فیلم رفتم اسم سندرمش رو سرچ کردم و در موردش خوندم ولی خیلی ناراحت شدم . بگو مرض داری ؟ 

5- یه کتاب هم کتابخونه گرفتم باید شروع کنم به خوندن . تخصصیه