یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

853 -

توی شرکت فونت فارسی ندارم و برای سخته وبلاگ نوشتن مجبورم برم تو سایت فارسی نویس و بعد کپی پیست کنم 

شاید بشه فونت فارسی نصب کنم نمیدونم فعلا نکردم

درگیر یه سری چکاپهای پزشکی شدم که بدترینش تحمل کردن هولتر مانیتور به مدت ۵ روز آزگار بود . اگه کسی نمیدونه این بود که برچسب و سیمهایی ۵ روز بهم وصل بودن و اینا به یک دستگاه کوچیک متصل بودن که ضربان قلبم رو توی ۵ روز ثبت کنه 

بقیه کارهای پزشکی هم در حال انجامه 

کار شرکت بد نیست به غیر از اینکه زیاده و خب معمولا این خوب هم هست اما بعضی روزها خیلی خسته میشم . 

کارهای پزشکی باعث شد درس خوندن کلا بره کنار و دیشب دوباره کتابها رو آوردم وسط ببینم چکار باید بکنم .

فیلم میبینم و سریال و واقعا بعضی وقتها به غیر از اینکه ولو بشم رو مبل و فیلم ببینم کاری نمیتونم بکنم