یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

28 آپریل 2024

- هستم ولی خسته ام :)

- مشکل قبلی سلامتیم دوباره عود کرده و شرایط خوبی ندارم . به شدت بیحالم و خیلی ضعیف شدم . پیش دکترم رفتم و ازم پرسید با همین وضع سر میکنی یا اینکه به دکتر متخصص ارجاعت بدم ؟ گفتم حتما ارجاعم بده شرایطم خوب نیست . خب دکتر متخصص خیلی طول میکشه تا به آدم وقت بده و من گفتم هر چه زودتر اقدام کنم بهتره. فرداش از مطب دکتر زنگ زدن و برای پس فرداش بهم وقت دادن ! خلاصه من رفتم و قرار شد یه کارهایی برای درمانم انجام بشه . امیدوارم زودتر نتیجه بده.

- حالا کار من اصولا کار سنگینی نیست اما این هفته بدون استراحت داشتم کار میکردم تا یه طرحی رو آماده کنیم چون جمعه مدیرم جلسه داشت . منم که واقعا مدیونش هستم با فید بکهای خوبی که از من  به شرکت داده تمام و کمالم رو برای کار گذاشتم و کار هم واقعا خوب پیش رفت ولی دیگه جمعه بعد از ظهر واقعا نا نداشتم و 2 ساعت آخر رو مرخصی گرفتم و اومدم خونه . 

- ظاهرا عمل همسر سابق علی انجام شده . بهم پیغام داد که تا جایی که میدونم عمل خوب بوده البته من اینجا فقط دارم از دخترم نگهداری میکنم . انگار چیز زیادی از شرایط اون خانم نمیدونه . 

- بقیه اش دیگه روزمره است . خوب باشین