یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

15 اپریل 2024

-  خیلی سر در گم و کلافه هستم با اینکه خیلی از کارهام رو انجام دادم . البته مساله اصلی اینه که پدرم حالش بده و هیچ کاری برای نمیتونم بکنم . بیشتر از 9  ماهه تقاضای ویزا کردم برای مامان و بابا و هنوز هیچ جوابی نگرفتم و اینم میتونه دلیل دیگه ای باشه که کلافه هستم .

- چند بار راج رو دیدم و همونطور که فکرمیکردم شد . نچسبید که نچسبید . باهاش قرار گذاشتم و برای آخرین بار دیدمش . خیلی هم بیچاره هول بود چون داشت برای 10 -12 روز میرفت اتریش . گفتم میدونم خیلی کار داری ولی باید باهات صحبت کنم . نشست و صحبت کردیم . گفتم تو آدم خیلی خوبی هستی و من ایرادی نمیتونم بهت بگیرم . خیلی هم با من مهربونی ولی من هر کاری میکنم بهت جذب نمیشم و انگار اون کمیستری وجود نداره . هیچ بحثی نکرد و اصلا سعی نکرد منو قانع کنه به چیزی و گفت اگه کمیستری نباشه نمیشه کاریش کرد . نشستیم و یه کم حرف زدیم . برای من یه پاکت پیاز گل خریده بود خواستم پولش رو بدم قبول نکردو خداحافظی کردیم . خیالم راحت شد . 

- نوشته رو انقدر تکمیل نکردم که ایران لطف کرد و حمل ه کرد به دشمن دیرین خودش و الان هم منتظر انتقام طرف مقابل هستیم . چه زندگی شیرینی ساختن برای ملت ما این دولت . 

- بالاخره پیدا کردم که چطور میتونم کار ویزای مامان و بابا رو پیگیری کنم و همین الان یه پیغام دادم تا ببینم چطور میشه 

دارن تو دلم رخت میشورن


نظرات 5 + ارسال نظر
رضوان دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 07:05 http://nachagh.blogsky.com

انشا الله حال پدر جان بهتر شود .مراقب سلامت خود باش

چشم و ممنون

حکیم بانو دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 03:20

امیدوارم مشکل ویزای والدینتون به زودی حل بشه.

اعظم46 یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 10:08

می خونمت بیشتر ورود به زود بنویس
کامنت شیما هم عالی بود یه لایک بزرگ به کامنتش

شیما پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 23:12

وقتی اسراییل کنسولگری رومیزنه وقبلش چندتا از سردارانمان رومیزنه.توقع چی دارید شما.دم سپاه گرم به خدا بعد از حمله چیزی که در اکثر ایرانیان دیدم غرور وبرق شادی بود.به غیر از اون جماعتی که بنده ونوکر غربند واین شش ماه اصلا وضعیت غزه کودکانش براشون مهم نبود
همانهایی که زمان حمله به کنسولگری لال بودند الان زبان باز کردند.نوش جان اسراییل .اگر نفهمی کرد جواب داد دفعه ی دیگه محکمتره

زری.. چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 07:58 https://maneveshteh.blog.ir

خب پس پرونده راج بسته شد.
امیدوارم زودتر جواب مثبت ویزا بیاد.
در مورد حمله، چی بگم والله، هر دم از این بار بری می‌رسد :(

بله خیالم از اون یه نفر راحت شد . برخوردش هم خوب بود وقتی بهش گفتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد