یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۴۰ - ای روزگار

- یادمه خواهرم یه اصطلاحی داشت میگفت (با عرض معذرت از همه سیدها ) که سیدها سالی دوبار جوش میارن هر دفعه هم ۶ ماه طول میکشه 

حالا من انگار سالی دوبار حالم بد میشه و هر دفعه هم شیش ماه طول میکشه . الا ن واقعا حالم بده و از نظر انرژی و مود توی پایین ترین سطح ممکنه هستم . 

- یه نفر با لهجه چینی از دیلرشیپ ماشینم زنگ زده که از لیز ماشینت ۸ ماه مونده بیا الان همون ماشین رو مدل ۲۰۲۱ بگیر و مبلغ لیز هم زیاد فرق نمیکنه . بهش گفتم نه من دیگه این مدل نمیخواد چون سدان هست و احتمالا یه اس یو وی (تو ایران میگفتیم شاسی بلند ) میخوام . خلاصه قرار شد عصری برم ببینمش و اون یه راهنمایی در مورد بیمه ماشینم کنه و توضیحی هم در مورد ماشین جدید بهم بده البته اصلا قصد ماشین عوض کردن ندارم چون انقدر کم رانندگی کردم با این ماشین که میصرفه آخر قرارداد از خودشو بخرمش و بعد خودم شخصا بفروشمش . حالا میرم ببینم چی میگه .

- کار شرکت داره پیش میره و خیلی ازم انرژی میگیره ولی چاره ای نیست .

- همکارم تو شرکت قبلی دو تا بچه کوچیک داشت . صبح به صبح یه شیرین کاری ازشون تعریف میکرد من شارژ میشدم برای تمام روز ولی اینم از دست دادم 

- یه خبرهایی از واکسیناسیون کانادا داره به گوش میرسه . ببینیم چی میشه 

839 - کار جدید

- هفته اول کار جدید گذشت و به یاری دوتا خانم ایرانی خیلی مهربون که همکارم بودن و فرت و فرت ازشون سوال میکردم و اون بیچاره ها هم همه چی رو با حوصله جواب میدادن به خوبی گذشت . 

-خیلی ها تو غربت میگن از ایرانیها دوری کنین ولی من واقعا جز خوبی از تمام همکارهای ایرانیم ندیدم . فقط یه نخاله بینشون بوده تا حالا که همه جا پیدا میشه اونو نمیشه کاریش کرد .

راستش واقعا آسون نبود که کار رو به صورت آنلاین شروع کنم اما اینکارو کردم و بعدش هم خودمو آماده کردم که با اتوکد یا رویت کار کنم اما یکهو منو درگیر طراحی یه مجتمع کردن که همه اش با اسکچ آپ بود و منم اسکچ آپ رو به طور خودجوش یاد گرفتم و خیلی اصولی بلد نیستم و راستش حسابی سختم بود ولی خودمو کشوندم و کار رو انجام دادم . 

-یکی از سه قسمت تورنتو به اسم یورک که ما هم توش هستیم  قراره از دوشنبه باز بشه و فکر کنم میشه یه نفسی کشید که واقعا به خرید تراپی احتیاج دارم .

- اصلا فکر واکسن زدن ما رو از سرتون بیرون کنین که هیچچچچچچ خبری نیست 

- بازم داره برف میاد ، بدبخت کرد مارو ...