یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

807- هارولد لوید

- سریال تموم شد و یکهو به سرم زد ببینم اون فیلم هارولد لوید که شونصد بار دیدیم و توش شهردار نیویورک میشه رو میتونم پیدا کنم یا نه که بعله یوتوب داشت و نشستیم به دیدن . کیفیت که خوب نیست ولی نسبت به فیلمی که سال ۱۹۳۴ ساخته شده عالیه . هنوز تموم نشده ولی کلیت داستانش رو که برای پسرم گفتم کلی کیف کرد و گفت باید جالب باشه .

- تولد دخترکم فرداست و ۱۸ سالش میشه . کلی ذوقش رو دارم عزیز دل مادر

- کار پیش میره و سومین تمرینم رو هم تحویل دادم و دوتا دیگه مونده .

- دلم خون شد برای ارتشی هایی که روی ناو بودن اما انگار خبر بد هم از حد که بگذره آدم سر میشه و نمیدونه در موردش چکار کنه 

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 13:07

من نه تیر ماهی

دخترم اردیبهشتیه

مجتبی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 01:21 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام . تولد دخترت هم تبریک میگم . طاعات و عبادات قبول ماه رمضان هم دیگه داره تمام میشه / راستی من هم یک ماه تولدم

ممنون از تبریکت . عیدت مبارک باشه .
منظورت این بود که تو هم اردیبهشتی هستی ؟

زری دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 14:56 http://maneveshte.blog.ir

تولد دخترت مبارک.
دقیقا من هم از بی حسی خودم برای جوانان ناو شرمنده شده ام. اما واقعا سِر شده ام.

فکر کنم دیگه انقدر خبرهای بد میشنویم دیگه سر شدیم

ترانه یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:11 http://taraaaneh.blogsky.com

تولدت دختر گلت مبارک باشه. امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و هدیه مناسبی براش بگیری. من هم هارولد لوید رو دوست داشتم. فکرکنم اقلا 20 سالی میشه که تماشا نکرده باشمش.

مرسی ترنه جان .اگه خواستی هارولد لوید ببینی تو یوتیوب هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.