یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۲۹ - ترس از کورونا

- کورونا همچنان داره میتازه و شهر ما رو تعطیل کرد . البته خوشبختانه من میرم سر کار . اگه شرکتها هم تعطیل بشن امکان دورکاری برای ما هست . 

- من پرولاپس میترال دارم و این باعث میشه بعضی اوقات نفس تنگی بگیرم . دیشب یکهو دیدم نفسم خیلی تنگ شده و به زحمت میتونم نفس بکشم . گلوم هم بدجور خشکه دیگه کلی ترسیدم . فکر میکردم که من مریض بشم کی کارهای خونه رو انجام بده ُ کی خرید کنه ؟ خلاصه به بچه ها چیزی نگفتم و با خودم گفتم صبح پا میشم و اگه دیدم حالم بده میرم بیمارستان برای تست کورونا و سر کار هم نمیرم تا جواب تست بیاد که صبح دیدم بهترم و منتفی شد . 

- یه مقدار زیادی پوینت روی کردیت کارتم داشتم با خودم گفتم تبدیلش کنم به کارت خرید و برم برای تلویزیون ساند بار بخرم . اما هر چی سایت بانک رو باز میکردم نمیتونستم انجام بدم . زنگ زدم بانک و کامل راهنماییم کرد ولی گفت الان این کارو نکن بگذار هشت روز دیگه بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف برای همشون میخوره 

- مدارکی که از سفارت باید میومد اومد و از اینکه این کار انجام شد خیلی خوشحالم . ۳ ماه دیگه باید برای معافی پسرم اقدام کنم و اونم خیلی خوبه .اگر کسی مراحل کار رو در این مورد میدونه و بهم بگه ممنون میشم . 

- خدا رو شکر


نظرات 2 + ارسال نظر
زری .. جمعه 7 آذر 1399 ساعت 02:55 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر خوب کارمند بانک بهت گفته، من اینترنت یکساله برای خونه خریدم یعنی هنوز هم وصل نشده بعد دیدم دو روز بعدش خودشون تخفیف پنجاه درصدی زده اند یعنی دلم میخواست خفه اش کنم اون دختره را که باهاش یکساعت حرف زدم! لعنتی میمردی میگفتی پسفردا خریدت را نهایی کن:(
چه خوب بحث معافی پسرت ...
خداروشکر مشکلی نداشتی.

آره کارمند بانکه واقعا لطف کرد . مشتری مداری یعنی همین

باربد یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 19:16

یعنی به عمرم هیچ نوشتاری به این ضعیفی و با دستورزبانی به این اندازه نادرست و پر از اشتباه ندیدم. خواهشا یه کم روی نوشتارتون کار کنید. انگار یه هندی داره فارسی می‌نویسه، که والا هندی‌ها هم حتی بهتر از این فارسی می‌نویسن.

لطفا به غیر از اینکه نوشتار خیلی غیر رسمی هست موارد دیگه رو بفرمایید تا من در موردش کار کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.