یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

مریضی

- یکی بهم گفت هر کی واکسن آنفولانزا زده مریض شده . گفتم نه بابا بچه های من زدن و هیچی نشد . آقا ما این واکسن رو زدیم و مریض شدیم بدجور . البته بدجور نه ولی انگار یه آنفولانزای خفیف گرفتم . کمی آبریزش بینی ،  کمی  درد و کمی تا قسمتی عطسه . امروز که جمعه باشه رو مرخصی گرفتم و فعلا دارم استراحت میکنم .

- ۴ روز پیش سعی کردم جوونه ماش درست کنم و امروز دیگه برداشتم انجام شد . خیلی خوب نشد اما قابل خوردنه و باز هم درست میکنم . اینو بگذارین کنار ماست درست کردنم و باید بزودی یه پروژه جدید شروع کنم .احتمالا یه چهل تیکه جدید رو شروع میکنم . چند ماه پیش با لباسهای کهنه ای که قابل بخشیدن به خیریه نبود یه رو تختی چهل تیکه برای خودم درست کردم . حالا باز لباسها جمع شده شاید یه چیز دیگه درست کنم . 

- دوتا کادوی کریسمس بیشتر نباید میخریدم و خریدمشون حالا باید برم به روش کنترل از راه دور تحویلشون بدم . الان که زوده . نزدیک کریسمس . البته کانل رادیویی مورد علاقه من دو ماه تمام آهنگ کریسمس میگذاره و ملت از اول نوامبر چراغونی هاشون رو شروع میکنن . 

- این سه روز رو باید استراحت کنم تا برای دوشنبه دیگه مریض نباشم . این یک دستوره ! 


نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 07:56

من واکسن زدم چیزیم نشد. به شرایط بدنی بستگی داره. شاید خودت رو خیلی خیته کردی و استراحتت کافی نبوده
خوش بحالت که هدیه هات رو خریدی . منکه حتی تقمیم نگرفتم چی میخوام بخرم

نمیدونم امسال چرا اینطوری شدم .

شادی یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 03:28 http://setarehshadi.blogsky.com/

چندسال پیش همسر من بعد از زدن واکسن به شدت مریض شده تا حد ذات‌الریه دخترم هم همینطور و ما از اون سال دیگه واکسن نزدیم

منم دارم به همین نتیجه میرسم

نوا سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 11:17

وای کریسمس خخ چ ‌خوب.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.