یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۹ فوریه ۲۰۲۴

- فردا شبی که پسرم رفت ، رفتم دنبال دخترم از ایستگاه اتوبوس بیارمش خونه . تا سوار شد گفت مامان بین شما چی شده ؟ با توجه به اینکه دختر و پسر من خیلی به هم نزدیک هستن و همیشه هوای هم رو دارن گفتم الان میخواد منو محکوم کنه . گفتم به خدا من چیزی بهش نگفتم و فقط گفتم اینطوری نمیشه که نه درس بخونی و نه کار کنی و یه نفر به من گفته توی مادر لایف کوچ احتیاج داری که هیچی بهش نمیگی . دخترم گفت مامان خوب شد که رفت ! آخه اینطوری که نمیشه توی این سن نه کار بکنه و نه درس بخونه !! من انتظار نداشتم اینو بگه . گفتم تو هم همینطور فکر میکنی ؟ گفت آره . گفت دلم نمیخواست اینو به زبون بیارم اما من یه وقت فکر میکنم خانواده دوست پسرم رو فقط دلم میخواد با تو آشنا کنم  ، حالا بابا تو سن بالا مهاجرت کرده که نتونسته کار تخصصی گیر بیاره ولی خب تو که دیرتر از اون هم اومدی چطور تونستی کار تخصصی گیر بیاری ؟ دیگه برادرم که اصلا جای دفاع نداره . دلم سوخت برای خودم و خودش ولی خوشحال شدم که از این شرایط ناراحت نیست .


- آخر هفته یه عده که همه سن بچه هام بودن رو دعوت کرده بودم . بچه های  دوستام که تورنتو تنها زندگی میکنن و یکی دوتا از دوستای اونها . اون شبی که پسرم وسایلش رو جمع میکرد و میرفت  گفتم یکشنبه که مهمون داریم میای ؟ گفت حالا ببینم . منم تصمیم گرفتم دیگه چیزی بهش نگم و ازش دعوت نکنم . قبل مهمونی هم هر چیزی اضافه بود رو رفتم گذاشتم تو اتاقش و دفتر کتابهای خودم رو (که مثلا قراره درس بخونم ) گذاشتم روی میز کارش و یه جورایی خواستم بهش بفهمونم که مشکلی با نبودنش نداریم . شنبه صبح زنگ زد که مهمونی چه ساعتیه ؟‌گفتم امشب نیست و فردا شبه . گفت باشه . یکشنبه زنگ زد که میتونم یه کم زودتر از مهمونی بیام اونجا دوش بگیرم . گفتم معلومه که میتونی بیای . اومد و چیزی در مورد اتاقش نگفت ، یه کم کمک کرد و دوش گرفت و آماده شد و بچه ها اومدن و خیلی خوش گذشت . وقتی پسرم اومد بهش گفتم با ماشین اومدی ؟ گفت آره آخه میخوام ابزار کارم رو ببرم (؟!) گفتم چرا ؟ گفت آخه از سه شنبه دارم میرم سر کار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفتم مبارکه کجا ؟ گفت همون خونه ای که بابا و عمو گرفتن برای بازسازی . گفتم  اونا که مدتیه اونجا رو گرفتن  چی شد الان قرار شد بری سر کار ؟ گفت خودم خیلی به بابا گفتم و ازش خواستم . توی دلم گفتم کارفرما حتی اگه پدرت هم باشه باید پیگیر باشی تا کار بهت بده . گفتم به سلامت و خوشحال شدم . حالا ببینم چطور پیش میره ولی خب به نظر میرسه یه تلنگری بهش خورده البته واقعا باید دید چطور پیش میره .

نظرات 8 + ارسال نظر
رضوان شنبه 5 اسفند 1402 ساعت 00:29 http://nachagh.blogsky.comy

سلام.چه خوب که دخترتان خوشحال شد که برادرش رو پای خودش خواهد ایستاد

بله مرسی

ترانه جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 13:02

آفرین به تو . تصمیم خیلی خوبی گرفتی در مورد پسرت. خوشحالم که دختر هم شرایط رو درک میکنه و از ت حمایت میکنه

بله دخترم خیلی شرایطم رو درک میکنه . خوش باشی

لیدا پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 15:37

آفرین به دختر منطقی شما و خدارو شکر بابت پسرتون

لطف داری لیدا جون

غ ز ل پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 14:25 https://life-time.blogsky.com/

چه دختر فهمیده ای

قربون لطفتون

الی سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 08:18

خیلی خیلی خوشحال شدم از این بابت ، امیدوارم هر روز بهتر از روز قبل بشه و حداقل این بار از دوش شما برداشته بشه

مرسی . خیلی خوب گفتی . الان که نیست با اینکه فکرم پیشش هست اما بارم یه کم سبکتره

A.p سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 03:28

امیدوارم خیلی زود به روزهای اوجش برگرده ، از صمیم قلب آرزو میکنم حال روحیش عالی بشه به امید خدا

خیلی ممنون

زری.. سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 02:44 http://maneveshteh.blog.ir

خب خدا رو شکر پسرت ظاهرا به خودش اومده، امیدوارم رابطه با عمو و پدرش براش مفید باشه.

مرسی

سادات دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 22:59

خوشحال شدم پسرتون رفته سرکار امیدوارم پیشرفت کنه در کارش
خداروشکر که نخواسته خونه باشه رفته پیش پدرش و جاش امنه و از این بابت نگران نیستید

خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد