یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

اول اکتبر ۲۰۲۳

- هفته خیلی شلوغی داشتم . کارم بی نهایت زیاد بود و البته خوشحال بودم از این نظر چون دیگه کم کم دارم میفهمم که چکار باید بکنم . راه هم که طولانی و کلی تو راه هستم و خسته میرسم خونه . ورزش رو کماکان میرم و خیلی خوبه . 

- در مورد راج بگم که کلا یه شک هایی تو وجودم هست و اون موافقش نیست و میگه اشتباه میکنم ولی فکر میکنم خودم درست فکر میکنم . اول اینو بگم که همسن خودم هست (چند ماه کوچیکتره ) فوق لیسانس فاینانس داره و متوجه شدم شغل بسیار سطح بالایی توی یکی از بانکهای کانادایی داره . هیچوقت ازدواج نکرده و بچه هم نداره .

خب میرسیم به شک هام . به نظرم دنبال یه رابطه عمیق نیست . یه رابطه سطحی میخواد . من زندگی خودم رو داشته باشم و با دوستای خودم معاشرت کنم اونم همینطور بعد هفته ای یکبار هم رو ببینیم ، که این ارتباط مورد علاقه من نیست . مثلا تو هفته شاید یه روز در میون و بعض اوقات دو روز در میون یه چند جمله ای چت میکنیم . به زحمت تلفنی حرف میزنیم و در کل حس اینکه بهش نزدیک دارم میشم نمیده . خودش گفت هفته شلوغی داشته و همیشه اینطوری نیست و آخر این هفته هم داره میره نیویورک برای عروسی یکی از فامیلهاش و خب پس ویکند هم نمیبینمش . 

- در مورد nuit blance  ‌بگم که رفتیم و بسیار هم پا بود و توی راه هم همش صحبت میکردیم . موارد هنری که گذاشته بودن اصلا خوب نبود ولی اون با صبوری پا به پای من میومد و در کل اون شب از نظر هنر چیز جالبی نبود اما خب ما معاشرت کردیم و حرف زدیم و دیدن اون همه آدم نزدیک نصفه شب وسط خیابون هم جالب بود . 

- در کل مشتاق به نظر میرسه اما هر چی که هست از نظر من خوبه ولی اصلا کافی نیست .

نظرات 2 + ارسال نظر
حکیم بانو چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 06:15

سلام مارال جان. آدم ها با هم تفاوت زیادی دارند. مردها که دیگر بیشتر. طول می کشد تا تصمیم بگیرند.
یه سوال! شما دوست دارید مجددا ازدواج کنید؟

در مورد اولی که گفتین واقعا نظری ندارم .
در مورد دوم فعلا که اصلا . شاید اگه مدت زیادی با کسی زندگی کنم دلم بخواد ، نمیدونم . به قول عمام اطلاع ندارم

زری.. دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 04:10 https://maneveshteh.blog.iran

خب اگر هفته شلوغ کاری داشته، من حق میدم که این هفته خیلی اون چیزی را که تو میخواستی محقق نکرده باشه، بعدش هم مارال جان به هرحال هیچکدوم به هم تعهدی ندارید که تو هنوز هم میتونی گزینه های دیگه را هم دیت کنی، نمیکنی؟
مطمینی اینکه هرکسی دوست‌های خودش را داشته باشه و آخر هفته ها هم رو ببینید خوب نیست؟ راست میگی چیز داغی ازش برنمیاد مخصوصا که آدم تعجب مبکنه چطور تو از من خوشت میاد اما تو طول هفته یه مکالمه جذاب، یه عکس جذاب یه مطلب جذاب نتونستی برام بفرستی!؟!؟!؟
نمیدونم واقعا این آدم‌ها عحیبند:(

زری جان‌ حرف دل من رو زدی . اگه برای هم جذابیت داریم باید بیشتر معاشرت کنیم حتی در حد صحبت و تکست .
در حد هفته ای یکبار همدیگه رو دیدن بد نیست به شرطی که توی هفته هم کاملا بیخبر نباشیم .
درسته هیچکدوم تعهدی نداریم و عملا این قرارهایی که داریم اسمش دیت نیست هنوز فقط داریم آشنا میشیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.