یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۴ آگست ۲۰۲۳

خیلی وقته ننوشتم . سرم بدجور شلوغ بود . مراحل استخدام توی این شرکت جدید خیلی پیچیده بود و حسابی وقت گیر . از دوره های Health and saftey   بگیر تا پر کردن شونصد تا فرم و همه اینا در حالیه که تازه امروز روز اول هستم و تا چند ساعت دیگه باید سر کار باشم ( بله بازم بیخوابی داشتم و از ساعت ۳ بیدارم ) 

از دیتینگ هیچ خبری نیست . اپلیکیشن ها رو چک میکنم و لایک هم میکنم اما کسی لایک بک  نمیکنه و به جایی نمیرسه .

از محمد خبر دارم و ندارم . یه وقت از صبح تا بعد از ظهر داریم سر به سر هم میگذاریم یه وقت چند روز خبری ازش نیست و منم پیغام نمیدم . 

جمع و جور کردن کارهام تو شرکت قبلی هم وقت گیر بود و سعی کردم تا میتونم کارهایی که کرده بودم رو برای بچه ها توضیح بدم تا بعدا بدونن چطوری ادامه اش بدن . خیلی  جاها هم متن توضیحی رو تو فایل نقشه اضافه کردم . 

یه همکار قدیمی رو دیدم این روزها . لایسنس معماریش رو گرفته و برای خودش کار میکنه . یه بار بهم گفت دنبال کسی هستم که بتونم از نظر کاری بهش اعتماد کنم و یه قسمتهایی از کارم رو بهش بسپارم و اون موقع ازش عذرخواهی کردم و گفتم وقت ندارم ولی الان بهش گفتم اگه کاری پیش اومد بهم بگو سعیم رو میکنم انجام بدم که خیلی استقبال کرد . چون مدتی با هم کار کردیم مدل کار کردنمون رو میدونیم و بخاطر همین خواسته که بازم با هم کار کنیم . 

یه کار مهمی که باید انجام بدم خونه تکونی دیجیتاله . سه تا هارد اکسترنال ، کامپیوتر ، دو تا درایو کلاود و گوشیم . اینا همه یه سری اطلاعات دارن که باید مرتب بشن .تنها چیزی که نسبتا مرتبه گوگل درایوم هست . 

فعلا همین . شاید یه کم خونه تکونی کنم الان 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 01:47

یه نکنه شاید جالب اینکه من وبلاگ شما رو خیلی وقته میخونم و همیشه فکر میکردم پدر بچه های شما خدا نکرده فوت شدن چون هیچ حرفی ازشون نبود و اونهایی مه طلاق گرفتن معمولا حرفی گله ای دلیلی در مورد طلاق مینویسن. فکر کردم خیلی ساله از دستشون دادید و صحبت کردن از اتفاقی که افتاده دردناکه . ولی متوجه شدم که اخیرا جدا شدید

جالب بود نظرتون و حس خوبی به من داد . راستش واقعا آدم خوبی بود اما انگار تو یه مسایلی حرف هم رو نمیفهمیدیم و این قضیه دیگه خیلی پر رنگ شد تا اینکه جدا شدیم

الی یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 08:35

در مورد درایو کلاود یکم توضیح میدی لطفا اسمشو شنیدم اما نحوه کار باهاشو بلد نیستم :(

من خیلی آدم مورد اعتمادی برای توضیحش نیستم ولی در حد سوادم میگم . هر چیزی که در محیط ابری اینترنت باشه ( نه توی هارد درایو فیزیکی ) رو میگن کلاود . مثلا اگه شما جیمیل دارین اتوماتیک بهتون ۱۵ گیگ فضای سیو فایل تو گوگ درایو میده یا مثلا دراپ باکس هم بهتون فضا میده اینطوری هر کجا که به اینترنت دسترسی داشته باشین به فایلهاتون دسترسی دارین و احتمال خراب شدنش هم نیست

زری.. چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 13:28

حرصی نمیشی وقتی از محمد خبری نیست؟ اینکه اون خبری نمیگیره و تو هم پیامی نمیدهی برات اوکی هست؟ عصبی ات نمیکنه؟

واااای من از هرنوع خونه تکونی فراری ام! واقعا اون دیجیتال هم سخته

راستش نه . انقدر روزهای بدی رو گذروندم که هیچ خبری ازش نبوده و نگرانش شدم که دیگه سر شدم .
خونه تکونی وسطش فاجعه است اما وقتی تموم میشه خوبه

حکیم بانو سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 06:12

سلام. آخ آخ خانه تکانی دیجیتالی!!! دقت زیادی می خواهد.

خیلی و هیچ کاری هم نکردم

ترانه دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 10:18

خسته نباشی مارال جان
گاهی آنلاین دیتنیگ خیلی خلوت میشه. غیر از لایک کردن میتونی براشون پیام هم بگذاری. امتحان کردی؟

نه امتحان نکردم . به نظرت اینکارو بکنم ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.