یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

6 جولای ۲۰۲۳

بعد از وویسهایی که برای آقای میم (محمد) فرستادم دیگه تماس نداشتیم . یه مدتی فکر میکردم تماس میگیره ولی بعد به خودم گفتم خودتو گول نزن تماس نمیگیره و خودم هم فکرشو نکردم که تماس بگیرم . وقتی هم شروع کرده بودم این قضایا رو بنویسم باز تماس نداشتیم . یه روز تو اینستاگرام داشتم میچرخیدم یه صفحه فال باز کردم و قسمت خودمو خوندم توش نوشته بود محمد باهات تماس میگیره  منم ازش اسکرین شات گرفتم برای دوستم فرستادم گفتم ببین و بخند. ۴ ساعت بعد این قضیه بهم تکست داد ! خیلی تعجب کردم و برام جالب بود سلام و حال و احوال و همونطور که گفتم هیچوقت نشد یکیمون بعد مدتها تماس بگیره و طرف مقابل تحویل نگیره . گفت حال و روزم خیلی بده و تصمیم دارم برم ایران زندگی کنم و تکست دادم خداحافظی کنم ولی علیرغم پیشنهاد من نه حاضر شد تلفنی حرف بزنیم و نه قراری بگذاریم  منم اصرار نکردم . 

ارتباطم بامحمد خیلی عجیبه . انگار هیچکدوم نمیتونیم بیخیالش بشیم ولی اون اصلا نمیخواد تعهدی حتی در حد ابتدایی بده . خودش هم میدونه نمیتونه بیخیال بشه ولی نمیتونه تصمیم بگیره . 

این از این


سر کار قبلیم هستم ولی  محیط کار یه مقدار بهتر شده . یه کلاس میرم و ورزش هم دو روز در هفته به روال خودش هست و خوبه 




این متن و متنهایی که در مورد دیتینگ بوده به پیشنهاد رعنا جان ویرایش شد و به جای حرف اول اسم ، اسم مستعار بکار برده شد 

نظرات 4 + ارسال نظر
زری.. سه‌شنبه 20 تیر 1402 ساعت 12:29

یعنی مثلا فال گفته بود از یه عشق قدیمی پیامی میگیری؟

نه دقیقا اسمش رو گفته بود ... نوشته بود از اسم محمد برات روی ۶ وعده خبر پیغام افتاده

رعنا یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 01:49

ممنون مارال عزیز

من ممنونم

رعنا شنبه 17 تیر 1402 ساعت 14:45

من هم نوشته هاتونو میخونم. ممنون که می نویسید.
فقط به جای میم و ح و ... یه اسم مستعار بنویسید دنبال کردنش راحت تره، مثلا حمید، مازیار، ...

مرسی از توصیه تون و چشم درستش میکنم

رهآ جمعه 16 تیر 1402 ساعت 12:22 http://Ra-ha.blog.ir

مارال عزیزم خوشحال شدم کامنت قلبت رو دریاف کردم :) وبرام حالب بود که دقیقن چند ساعت قبلش من تو وبلاگت بودم و در سکوت پستت رو خوندم :)

خواهش میکنم . خودم فکر میکنم یه کامنت در حد یه گل یا قلب هم گذاشته بشه برای نویسنده وبلاگ با ارزشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.