یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۴ جون ۲۰۲۳

اینقدر از این موضوع گذشته که میرم دل و روده تکستهامون رو میکشم بیرون تا یادم بیاد چه اتفاقاتی افتاده . انقدر هی با هم بودیم و نبودیم که من وسطهاش فکر میکردم بابا ول کن این نیست که نیست و دیتهای دیگه میرفتم و یکی از یکی به نظرم بی ربط تر بود . اولش گفتم انقدر روی تحصیلات حساس نباش و احتمال داره کیس مناسبی که تحصیلات بالایی نداره پیدا بشه ولی چند بار با کسانی که تحصیلات بالا نداشتن رفتم بیرون دیدم نه ما تو ایران یه مقدار با تحصیلاتمون دسته بندی میشیم و اونی که دانشگاه نرفته یا دانشگاه پیام نور یه شهر کوچیک رفته مکالمات مشترکی با تو نداره و این تعصب نیست که بخوای پارتنرت از نظر تحصیلات تقریبا هم سطحت باشه . از بین آدمهایی که دیدم ( اینا همشون تو کوید بود که جایی باز نبود ) یک نفر بود که Real state  بود و خیلی در مورد پولش حرف میزد که من اینو خریدم و اونو دارم و اینا در صورتی که ماشین خیلی خیلی معمولی و قدیمی ای سوار بود و همون یک ساعت که باهاش توی ماشین نشسته بودم همش دلم میخواست تموم بشه برگردم خونه انقدر که حوصله ام سر رفت از دستش . یکی دیگه بیزینس خودشو داشت و واقعا به نظر میومد وضع مالیش خوب باشه و زیاد از پولش حرف نمیزد ولی توی همون جلسه اول تو ماشینش دست منو گرفت که من جا خوردم که یعنی چی و بعد از چند ثانیه دستم رو به هوای خوردن چاییم کشیدم . بعد موقع خداحافظی دستش رو باز کرد که بغلم کنه ( که رفتار خیلی غیر عادی ای اینجا نیست ) ولی من در کمال بیشعوری به روی خودم نیاوردم و باهاش دست دادم و پیاده شدم و بعد ازش عذر خواهی کردم که فکر نکنم مناسب هم باشیم . یکی که نسبتا شرایطش به من نزدیک بود و هم سن خودم بود و تحصیلاتش و شرایط مالیش مثل من بود رو آشنا شدم و چند بار صحبت کردیم و تو پارکینگ والمارت قرار گذاشتیم ( باید کتاب بنویسم بجای عشق سالهای وبا اسمشو بگذارم دیتهای سالهای کورونا  آخه پارکینگ والمارت ؟!!) وقتی دیدمش جا خوردم . من نسبتا چیتان پیتان میرم سر قرار موهامو سشوار میکشم و از حالت عادی بیشتر آرایش میکنم و کفش پاشنه بلند میپوشم و مثلا بجای کاپشن حتما پالتو یا بارونی میپوشم . اما این یکی با شلوار جین قراضه و نه چندان تمیز و با هودی اومده بود . خلاصه ایشون که اسمش رو میگذارم آقای ح (حمید ) در کل بد نبود و بعد از قرار داشتیم چت میکردیم که گفت وقتی منو دیدی نظرت چی بود ؟ گفتم به نظرم اومد که اهمیتی برای قرار اول ندادی و آراسته نبودی . خیلی متواضع گفت آره من بی ملاحظه ام . بعد دیدم داره سعیش رو میکنه بهتر بشه ولی بیچاره اصلا سلیقه نداره  . بعد تو حرف گفت  آره خواهرم با دو تا بچه هاش از ایران اومده و خونه منه . گفتم تا کی می مونه کانادا ؟‌ گفت دیگه اومده بمونه و الان یک ساله که هست !!! خب دیگه بعد یک سال برام عجیب بودکه هنوز خونه اینه. بعد گفت راستی خانم برادرم هم از ایران اومده و اونم خونه من زندگی میکنه !!! دیگه دیدم به قول بعضیها خونه قمر خانمی دارن . ولی گفت در تلاشم که از خونه ام برن . حالا این چیزی نبود ولی دیدم روابطشون جوری نیست که حتی بتونه به من بگه بیا خونمون یه چایی با هم بخوریم و دلش نمیخواد اونا چیزی بدونن . حتی یه بار من رفتم دم خونه اش دنبالش که بیرون بریم بهش گفتم جلوی خونه نمی ایستم و جلوتر میرم دیدم اینطوری راضیه و حتی شک کردم که نکنه متاهله ولی نبود و ما هم انقدر تو زمستون سرما تو ماشین نشستیم حرف زدیم و سگ لرز زدیم خسته شدم و گفتم بیخیال بشیم . 

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا خان جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 11:48 http://spread-of-silence.blogsky.com

مرسی که پاک کردید.

خواهش میکنم وظیفه بود

Maral جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 06:38

فکر می کردم فقط اینجا قحط الرجاله نگو مشکل عالمگیر بوده

سینا خان پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 23:20 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام
اون کامنتی بی ادبی که با نام من برای شما ارسال شده و میشه برا من نیست
فردی آشغال با نام و آدرس من به وبلاگ ها در بلاگ اسکای کامنت میده
کامنت من با آدرس ایمیلم هست

ممنون که گفتی . الان پاکش میکنم

حکیم بانو پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 05:00 http://Luminouse46@blogfa.com

سلام مارال خانم
یواش یواش موضوع قرارها داره جالب میشه
ولی فکر کنم هر قراری یه استرسی به آدم وارد میکنه.
نمی دونم شاید مثلا من ترجیح میدم تو جریانات عادی زندگی کم کم آدم با یه نفر جدید مچ بشه.موفق باشید بانوی پرتوان

قطعا همینطوره که میگی ولی وقتی ایران نیستی و توی سن دانشگاه نیستی اصلا کیسی دور و برت نیست و اگه واقعا بخوای با کسی آشنا بشی انگار مجبوری آنلاین دیتینگ رو انتخاب کنی

ح پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 00:30

روزگار را باید با تنهایی سپری کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.