یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۲۲ اپریل

والا از خودم شرمنده میشم وقتی میام مینویسم . آخه ماهی یکبار چیه خب اینم ننویس زن حسابی 

خیلی کارها کردم و خیلی بالا پایین داشتم اما الان بد نیستم و مهمترین کاری که تو این مدت کردم مرتب ورزش کردن بوده . خیلی حالم رو بهتر کرده و من رو از بدخوابی در آورده . 

چند وقت قبل یه مهمونی دعوت شدم . یه خانمی اونجا بود که فهمیدم چند سالی از من بزرگتره ولی پوستش خیلی خوب بود و اصلا نیفتاده بود . اونطوری هم نبود که بگم انقدر بوتاکس زده بودکه تکون نمیتونست بخوره و خودش یکهو یه مهمون دیگه رو نشون داد که پوست من هنر دست این آقای دکتره و وقتی ازش پرسیدم چکار کردین خیلی ساده و صمیمی برام توضیح داد که اینجا بوتاکس زدم اینجا فیلر زدم برای سیاهی زیر چشمام و اینجا فیلر زدم برای رفع خط خنده و ... البته وقتی هم از زندگیش گفت فهمیدم که زندگی کم بحران و آرومی داشته . 

خلاصه اینکه بدجور این قضیه رفت رو مخم و هفته پیش تلفن آقای دکتر رو گرفتم و رفتم پیشش و اونم یه کارهایی کرد . راستش با اینکه تازه یه روز ازش گذشته به نظرم خوبه (گفت بعد دو هفته نتیجه نهایی معلوم میشه ) ولی هنوز درد داره و بزرگترین مشکل هم اینه که چون آشنا بود روم نشد قبلش ازش قیمت بگیرم و هزینه اش برام خیلی زیاد بود . 

هنوز از کارم ناراحتم و عرضه ندارم کارم رو عوض کنم . 

همین 

نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 20:31

مبارک باشه مارال جان کار خوبی کردی که رفتی پیش آقای دکتر
با خودت هم مهربون تر حرف بزن. حتما داری سعیت رو میکنی.

کلا من از مامانم یاد گرفتم که سخت گیر باشم و با خودم سخت گیر تر . حق با توست

زری.. یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 14:21

اون آشنا بود روش شد پول بالا بگیره ؛) تو روت نشد نرخ کار را بپرسی؟ اوهوووم خب باز خوبه از نتیجه راضی هستی:)) مبارکت باشه:)
کار هم عوض میکنی، براش برنامه ریزی کن.

به نظرم خیلی تخفیف داد ولی بازم برای من زیاد بود ولی از کارش راضیم

ح شنبه 2 اردیبهشت 1402 ساعت 20:14

زیبا باش
الان همه دنبال زیبا ماندن هستند
البته بیشتر خانم ها

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.