یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

اول ژانویه و آخر ژانویه

- الان ۱۷ دقیقه صبحه و به طور رسمی وارد سال جدید شدیم . سال نو مبارک باشه . امیدوارم در سال جدید آزادی ایران رو جشن بگیریم . 

- از تعطیلات ۹ روزه فقط فردا مونده و من باید کرفس و لوبیا سرخ کنم و غذا درست کنم برای تو هفته و این یعنی عملا تعطیلاتم تموم شده .

- لیست بلند بالایی از کارهایی که باید در تعطیلات بکنم درست کرده بودم و تقریبا بیشترش رو انجام دادم ولی نه همش رو و از این مساله خوشحال نیستم .

- بیشتر از همه از این ناراحتم که این ۹ روز تعطیلی رو میتونستم با یکی دو روز مرخصی برم ایران ولی بخاطر این آزانس هواپیمایی کوفتی آسمان در تورنتو که ضرر بسار بزرگی بهم زد اونم بعد از ۱۰ سال مشتری بودن و بعدش حتی جواب تلفن منو ندادن ... و خلاصه نتونستم برم ایران


- الان دیدم فقط از اون زمان که این نوشته رو شروع کردم یک ماه گذشته و از خودم شرمنده شدم . حتی یادداشت یک ماه پیش رو هم پابلیش نکرده بودم . خجالت آوره 

- از وضع کارم راضی نیستم و انگار فعلا هم کاریش نمیتونم بکنم 



نظرات 3 + ارسال نظر
Mojtaba پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 ساعت 14:00 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام خوبی کجایی

سلام خودت کجایی ؟

حکیم بانو چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 04:41 http://luminouse46.blogfa.com

سلام مارال خانم. اتفاقی با وبلاگتان آشنا شدم. طی چند روز کم کم وبلاگتان را خواندم.به عنوان یک بانوی ایرانی شما را تحسین می کنم. سختی های زیادی کشیدید ولی بالاتر از خیلی افراد دیگر عمل کردید. سلامتی شما و خانواده تان آرزوی من است.

سلام و خیلی ممنونم از لطفی که به من داشتین

زری.. چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 10:13

اره عزیزم بیشتر بنویس:)

ببخشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.