یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۲۲ دسامبر

- چند شب قبل مهمونی کریسمس شرکت خبر دادن اون شب برفی و طوفانی هست اونا هم اون شب رو کنسل کردن و ای میل زدن که هفته بعده منم از خدا خواسته گفتم نمیتونم بیام . یکی دیگه از همکارهای ایرانی هم گفت نمیتونه بیاد و مهمونی کلا کنسل شد البته فعلا .

- توی شرکت گروهم رو عوض کردم و نوع کار جدیدم خیلی استرس کمتری داره و برام جالبتره .

- دیدم آخر ساله و از بیمه دندونپزشکیم استفاده نکردم رفتم دندنپزشکی و ۴ تا پوسیدگی سطحی داشتم گفتم همش رو پر کن و درست کرد و بیمه ام کامل شد حالا شاید بتونم بیمه سال بعد رو بگذارم برای روکش کردن یکی از دندونهام . خوبی بیمه داشتن اینکه که آدم هر سال میره چکاپ و کار به جاهای باریک نمیکشه .

- بدترین خبر ممکنه رو روز شنبه به طور شوکه کننده ای گرفتم . اینستاگرام رو باز کردم و دیدم پسر یکی از دوستام عکس مجلس ختم پدرش رو گذاشته . اصلا نمیدونستم که مریض بوده و بعد فهمیدم که کمتر از یک ساله سرطانش تشخیص داده شده و عمل شده و رادیو تراپی و شیمی درمانی شده ولی متاستاز داده و حالش خیلی بد شده . بدترین قسمت دور بودن از ایران بازم اتفاق افتاد و توی این موقعیت که آدم میخواست کنار عزیزش باشه نمیتونه باشه . دوستانی که خارج از ایران بودیم یه سبد گل فرستادیم برای ختمش و اونهایی که ایران بودن ختم رفتن . همین پرونده یه آدم بسته شد و یه یادآوری که مرگ بهم نزدیکه و باز البته بزودی توی هیاهوی زندگی فراموش میشه .

سلامت باشین به امید ایران آزاد

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 12:01

سلام خوبی من هم چند وقت نیامدم اینجا .آرزوی بهترین ها برای شما

سلام . تو کدوم مجتبی هستی ؟‌آی پی ات که از آلمانه !!!

لیلی یکشنبه 18 دی 1401 ساعت 03:36 http://Leiligermany.blogsky.com

وقتی از ایران دوری رفتن و آمدن آدم ها رو می تونی تماشا کنی و احساست میمونه مال خودت

منجوق یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 01:12 http://manjoogh.blogfa.com

کریسمس و سال نو مبارک باشه امیدوارم که سال نو میلادی برای همه خوب باشه

مرسی . بله دقیقا ، برای همه خوب باشه

زری.. جمعه 2 دی 1401 ساعت 00:44 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر از این جمله کوتاهی که پایین پست هات میذاری حس خوبی میگیرم. یه جورایی مثل امضا میشه:)
به امید ایران آزاد

اصلا متوجهش نبودم . خوشحالم که خوشت اومده
به امید ایران آزاد

ترانه پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 02:39

تسلیت میگم مارال جان، من دور و بر واشنگتن دیسی هستم. تو‌کجا میایی؟

ممنونم ترانه جان . پس اصلا نزدیکت نمیایم . کالیفرنیا - لاگونا بیچ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.