یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۲ دسامبر

- جواب امتحان اومد و قبول نشدم . نمره ام به قبولی نزدیک بود بنابراین دوباره ثبت نام کردم تا باز امتحان بدم . 

- خبرهای بد از ایران میرسه و از اینکه کاری از دستم برنمیاد ناراحت و بی انرژی هستم . 

- اوضاع کار خوبه و پنجشنبه به مناسبت کریسمس مهمونی دعوت کردن و منم متاسفانه قبول کردم برم و الان اصلا توان رفتن ندارم . امروز به یکی از همکارهام گفتم میخوام ایمیل بزنم که نمیام گفت نکن این کارو و خوب نیست . آخه مهمونی و شام از گلوی آدم پایین میره با این جنایتهایی که میشنوه ؟

- همون همکاری که باهاش دعوام شده بود امروز صبح تا اومد صندلیش رو کشید پهلوی من و گفت خوبی ؟ گفتم نه . گفت من کاری کردم ؟‌ راستش خیلی احساساتی شدم و گفتم نه اوضاع ایران خوب نیست و من نمیتونم بهش فکر نکنم گفت آره میدونم هر چند سعی میکنم اخبار رو دنبال نکنم . گفتم آخه من نمیتونم . ولی بازم احوالپرسیش حس خوبی بهم داد .

- این دو هفته پارکینگ ندارم تو شرکت و با اتوبوس میرم . چند تا پادکست دانلود کردم که تو راه گوش بدم از جمله از سری پادکستهای دغدغه ایران که سه تا اپیزودش در مورد اعتراضهای اخیر هست و صحبتهای دکتر فاضلی جامعه شناس و استاد دانشگاه شهید بهشتی هست . چند تا اپیزود هم از چنل بی گوش دادم که خیلی قشنگ بود. 

- به امید شنیدن خبرهای خوب از ایران


نظرات 4 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 09:21

روزی صدبار خداروشکر کنید ک جستید و رفتید!!!!

ممنون از لطفتون ولی دلم ایرانه

زری.. شنبه 26 آذر 1401 ساعت 07:36

مارال جان برو مهمونی را، همه ی ما نیاز داریم یه وقت تنفس به خودمون بدهیم، من هم این مدت خیلی خسته شدم از اینهمه فضای خشونت آمیز، تنها منبع پیگیری اخبارم تلگرام بود دیگه هفته گذشته اون را هم بستم، دیگه توان نداشتم. میدونم بعد از یه مدتی دوباره برمیگردم به دنبال کردن اخبار اما فعلا کم آوردم.
امتحان را ثبت نام کن، ایندفعه نمره را میاری و خستگی ات در میره

مرسی زری جان

منجوق چهارشنبه 23 آذر 1401 ساعت 01:02 http://manjoogh.blogfa.com

برو مهمونی و خوش بگذرون به جای همه ماها که تو ایرانیم. تا کاملا فول انرژی بشی برای بقیه تجمعات.
یه بوس و بغل هم بهت

قربونت . حالا مینویسم چی شد

شادی سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 01:42 http://setarehshadi.blogsky.com/

حتما ایندفعه قبول می شی، باید با همین امیدهای کوچیک خودمون رو سرپا نگهداریم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.