یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

دهم اکتبر

اوضاع به منوال سابقه و نگرانی های امنیتی ایران هم بهش اضافه شده که چی به سر این جوونهایی که رفتن تو خیابون میاد .

یه مصاحبه کاری رفتم و متوسط بود اما منتظر جواب هستم تا بیاد ولی همینطور باید بازم اپلای کنم .

خونه خیلی کار داره هر کاری میکنم باز یه کاری هست و خسته شدم 

خیلی دلم میخواست برم ایران که دولت کانادا به شدت هشدار داده که به ایران سفر نکنین و فعلا دست نگه داشتم

ملالی نیست جز دوری ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
منجوق چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 00:31 http://manjoogh.blogfa.com

به هیچ عنوان این کارو نکن گروگانت میگیرن فکر نکن که اینها از کانادا خبر ندارن یک سوم مهاجران ایران به کانادا عوامل خود اینها هستن که دارن جاسوسی شماها رو میکنن تو فکر می کنی مثلا اگه از دوروبری ها ی نازنین زاغری کسی به اینها گزارش نمیداد اینها می گرفتنش ؟ مطمین باش یکی تو دوروبر نازنین بوده و ریز به ریز فعالیتهاشو به اینها گزارش میداده. مثل همون خانمی که راپرت زم رو میداد و آخرش به تله انداختش

نمیدونم چی بگم . آخه زم کجا و من کجا ؟ البته فعلا که دست نگه داشتم

لیمو دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 03:43 https://lemonn.blogsky.com/

امیدوارم مصاحبه خوب بوده باشه.
+ چقدر خوبه که کانادا به فکر مردمشه، کاش اینجا هم ...

متاسفانه خوب نبود و رد شدم

ترانه سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 21:11

خسته نباشی مارال جان. نگرانی برای ایران هم که همیشه هست....

واقعا هست . خیلی هم هست

Mojtaba سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 03:23 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام وقت بخیر خوبی
خوب یک کار بمانید همش کار عوض میکنید.
فیلتر شکن خوب چه دارید بفرستید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.