یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

اول اکتبر

- زیاد حال و روز خوبی در دوهفته اخیر نداشتم . محیط کاری انرژی زیادی ازم میگیره و در این مورد خوشحال نیستم . انرژی زیاد منظورم در مورد کار نیست که با کار مشکلی ندارم . محیط بسیار پر تنش هست و یه جورایی انرژی من رو میخوره . 

- امروز تجمع ایرانیان تورنتو بود و خیلی خوب بود . پلیس تورنتو اعلام کرد جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر بود که عالی بود . حامد اسماعیلیون فراخوان این و بقیه شهرها رو داده بود و واقعا دستش درد نکنه .

- بهترین قسمت این روزها تمرین گیتار هست که اونهم خیلی خوب انجام نمیدم ولی به هر حال باید نگهش دارم .

- باید برم ایران اما هنوز تاریخش معلوم نیست 

خوابم طبق معمول خیلی بهم ریخته است و به زور قرص بعضی اوقات تنظیمش میکنم 


نظرات 2 + ارسال نظر
Mojtaba چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 09:08 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام
من هم خیلی بدمیخوابم
دندان عصب کشیدم اذیت شدم کلا بی حالم
قبل از زمستان بیا هوا خوب

Mojtaba چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 09:08 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام
من هم خیلی بدمیخوابم
دندان عصب کشیدم اذیت شدم کلا بی حالم
قبل از زمستان بیا هوا خوب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.