یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۷ سپتامبر

- هنوز چک حقوق جدید بدست من نرسیده ولی دولت prime rate  رو برد بالا و من زنگ زدم به بانک و فهمیدم بیشتر از اونچیزی که به حقوقم اضافه شده به قسط خونه ام اضافه شده و بنابراین من فقیرتر شدم .

- راستش حس خوبی نیست که بعد از این همه سال کار کردم حتی نمیدونم که میتونم برای بازنشستگیم امسال پس اندازه بکنم یا نه .

-کسی رو تو کانادا میشناسین که paralegal  کار کنه یه سوال داشتم که بدونم آیا میشه اون برام شکایت کنه از ایرکانادا یا اینکه باید وکیل بگیرم . 

- سالها سختی کشیدن برای چیزهای بسیار ابتدایی که به نظرم حق اولیه هر انسانی بوده ، یه آدم شکننده مزخرفی ازم ساخته که با هر تنش کوچیکی میتونم بشکنم . متاسفانه دلم با باعث و بانیهاش صاف نمیشه .

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 11:43

امیدوارم همه چیز براتون بهتر و آسون تر بشه

مرسی . فعلا که سخته

Mojtaba سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 03:29 https://m-z2016.blogsky.com/

فقط جواب زری پس من چه

سلام ببخشید . چشم

Mojtaba جمعه 8 مهر 1401 ساعت 10:57 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام خوبی نیستی که

زری.. جمعه 1 مهر 1401 ساعت 08:35 http://maneveshteh.blog.ir

این سیستم بازنشستگی و پس اندازش چیه؟ آیا بین کشورها از این نظر بین کشورها تفاوتی هست و اینکه گفت مثلا فلان کشور برای مهاجر ها از این نظرات بهتره؟
چون حقوق رفته بالا قسط خونه زیاد شده یا به هرحال زیاد میشد ؟
بله دل ما هم با باعث و بانی هاش صاف نمیشه، ایکاش تقاصی پس میدادند.

سلام زری جان . اینجا سیستم بازنشستگی همه گیر نداره هر کی برای بازنشستگی خودش باید پس انداز کنه و خب ما بهش عادت نداریم .
بالا رفتن قسط به حقوق من ربط نداره ، دولت برای اینکه قیمت خونه رو کنترل کنه سود وام بانکی رو برده بالا
امیدوارم خوش باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.