یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

دوم جون - ۲۰۲۲

- اتفاق خاصی نیفتاده ولی حالم خوب نیست . به شدت بی انرژی هستم و افکار منفی توی سرم هست . یه مقدار زیادیش شاید بخاطر اینه که نگران پسرم هستم و به نظرم خیلی از عمرش رو تلف کرده و داره میکنه .

- تو شرکت دارم پیش میرم و چیز یاد میگیرم ولی اعصابم خیلی تحت فشاره و احساس میکنم ایرادهای بیخودی از من و بقیه گرفته میشه و داره طاقتم تموم میشه ولی نمیدونم چکار کنم . 

- وضع سلامتم نگرانم میکنه یعنی راستش الان مشکلی ندارم ولی با توجه به اینکه اصلا حرکت نمیکنم و فقط با ماشین بیرون میرم حس بدی دارم 

- البته چند روزه که دیگه کارت پارکینگ شرکت رو ندارم و محبور شدم یه کم پییاده روی کنم که بد نبوده 

- خبرهایی هم که ایران میرسه اصلا خوب نیست و خیلی روحیه ام رو بد میکنه 

- ببخشید اینقدر این پست سیاه و بده ، بازم سعی کردم عمق حال بدم رو نشون ندم

نظرات 4 + ارسال نظر
منجوق شنبه 4 تیر 1401 ساعت 03:20 http://manjoogh.blogfa.com

تو به این میگی پست سیاه و بد اگه من از احوال این روزهای ایران بنویسم چی میگی . تازه شماها فقط گل درشت هاشو میشنوین

اینکه میدونیم فقط اخبار خیلی کلی رو میشنویم ناراحت ترمون میکنه

مجتبی شنبه 21 خرداد 1401 ساعت 05:12 https://m-z2016.blogsky.com/

من یک چیز بگم کلا خودم از این شرایط مملکت خوشم نمیاد . ولی هر جایی مشکلات خودش داره . پس چه ایران چه هرجای دیگر باشید دلت خوش باشه مهم .
دلت به خانواده به اینکه تلاش بکنی .. حالا تا اونجایی که از دست بر میاد .

ممنون

مجتبی یکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت 05:10 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام
خوبی یک مدت نبودی من هم نیامدم .
ایران چه خبری شده مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

ایران که همش خبر بده ، متروپل آبادان ، قطار یزد ، صندوقهای امانت بانک ملی ...

سلام پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 19:31

متولد پنجاه
واقعا عمر چقدر زود می گذرد
آنگاه دیروز سال ۱۳۵۰ بود که من کلاس یازده را داشتم می خواندم
کلا جوان ها دارند عمر تلف می کنند
یا شاید به بیهودگی رسیده اند
اینجا هم جوانان ها دختر و پسر متاسفانه لز صبح تا شب در پارک‌ها ولو هستند
یا ورق بازی می کنند و یا گل می کشند و از پول باد آورده ی پدر استفاده می کنند
اخبار بد ایران منحصر به گرانی شده است که آنهم جهانی است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.