یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۱۶ می ۲۰۲۲

- ویکند به یه سری کارهای روزمره گذشت مثل خرید  ، تولد دخترم ( که خیلی روزمره نبود  ) کلاس گیتار 

- کار غیر روزمره ام این بود که هوا خیلی گرم شد و ما هم ایر کاندیشن رو روشن کردیم و دیدم کار نمیکنه . رفتم دیدم فیوزش پریده اما وقتی فیوز رو میزدیم باز میپرید بیرون و خلاصه این طرف برو  اون طرف برو فهمیدیم اوضاع خرابه . حالا سه شنبه قراره کسی بیاد بررسی کنه و گفت که احتمالا باید یه دستگاه جدید بخرین ( آی ددم وای ) و از وقتی هم اومدم تو این خونه میدونم که باید تابلو برق رو عوض کنم و هی امروز و فردا میکردم حالا اگه دستگاه ایرکاندیشن جدید بیاد دیگه حتما باید تابلو برق عوض بشه و یه جورایی لت و پار شدم از این خبر . هنوز تو دلم میگم خدا کنه سه شنبه که میاد بگه درست میشه و فعلا کار عقب بیفته ولی خیلی امید ندارم .

- کار مشاوره رو کنسل کردم چون احساس کردم زیاد دیگه لازم ندارم . البته لازم دارم و این خانم هم شاید نصف قیمت ازم میگرفت اما بازم هزینه اش برام زیاد بود و جون حالم دیگه خیلی بد نیست گفتم دیگه ادامه نمیدم . 

-کماکان بعد مریضیم سرفه میکنم ولی مشکلی ندارم .

خوش باشین 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.