یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

10 می ۲۰۲۲

- کورونا خوب شد و شرکت که دو هفته تعطیل بود باز شد و برگشتیم سر کار ، البته توی این مدت از خونه کار میکردیم .

- یه کاری که مدتها بود میخواستم انجام بدم دادم و اون هم Skydiving ‌بود . رفتیم و با یه هواپیما ملخی پریدیم و یه مقدار سقوط آزاد بود و بعد چتر باز شد و اومدیم زمین. نمیدونم چرا قبلش نمیترسیدم ولی نسبتا وحشتناک بود و حالم هم توی سقوط خیلی بد شد ولی تجربه منحصر به فردی بود و خوشحالم که انجام دادم . البته میدونین که تمام مدت یه مربی بهم وصل بود و مسلما اینکارو تنهایی نکردم  اما بازم وحشتناک بود . 

- از کار جدید هیچ خبری نیست ولی کار خودم داره خوب پیش میره و خیلی توش دارم یاد میگیرم . دوتا مشکل دارم باهاش یکی اینکه حقوقم کمه و دوم اینکه با نرم افزاری که میخوام کار نمیکنن و میدونم داره یادم میره . اما نمیخوام عجله کنم و شرکتی که خوب نیست برم . دیگه از جا عوض کردن خسته شدم امیدوارم این آخرین بار باشه .

مواظب خودتون باشین 

نظرات 2 + ارسال نظر
منجوق جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 23:43 http://manjoogh.blogfa.com

خیلی جرات داری به خدا
من شیش تا هم مربی بهم وصل باشه حاضر نیستم بپرم

آره خودمم موندم از کار خودم

زری.. سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 22:00 http://maneveshteh.blog.ir

من به شدت ترس از ارتفاع دارم. اصلا به اسکای دایوینگ فکر نمیکنم

منم فوبیای ارتفاع داشتم. برای همین رفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.