یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

861 - گیتار و دیگر هیچ

 - حدود یک ماه پیش یک اس ام اس برام اومد که از ویزای تو داره خرج میشه و اگر این تو نیستی روی این لینک کلیک کن . منم که عمرا روی لینکی کلیک کنم سریع رفتم تو اپلیکیشن بانکم و دیدم ای دل غافل ۲۸ تا خرید از کردیت کارتم انجام شده که رقم هر کدوم زیاد نیست ولی در کل خب کم نیست و فورا زنگ زدم به بانک و گفتن کارتت رو باطل کردیم و برات کارت جدید میفرستیم و این خریدها رو هم کنسل میکنیم . دو سه روز بعد رفتم دیدم هیچ کاری در موردش نکردن و باز زنگ زدم و گفتن بین ۷ تا ۱۰ روز کاری طول میکشه تا این درست بشه . دیروز پریروزها رفتم و باز چک کردم و دیدم نه خیر این خریدها هنوز به حساب منه . باز زنگ زدم بانک و طرف خیلی گیج شد گفت قاعدتا تا الان باید درست میشده و درستش میکنیم . 

امروز رفتم و یکهو دیدم ویزا کارتی که معمولا حدود ۱۰۰۰ دلار روش بدهکارم ، الان ۶۰۰ دلار ازش طلب دارم !!! چک کردم دیدم نه تنها اون خریدهای کذایی برگشته بلکه لوفتانزا هم بقیه پولم رو پس داده و یکهو خیلی خوش به حالم شد .


- چند روز پیش رفتم سوپر ایرانی که سمنو بخرم از شلوغی و حال هواش حس تجریش شب عید بهم دست داد  سمنو رو خریدم و اومدم خونه که دیدم سیر ندارم ! امروز هم سیر خریدم و هفت سینم کامل شد . 


- امروز بازم کلاس گیتار داشتم و معلمم بهم یه مداد که روش ۵ خط حامل و کلید سل داشت جایزه داد و انقدر از این جایزه اش ذوق کردم که خودش خنده اش گرفت .


- برای یک شرکت سومی هم اپلای کردم که از یک نظرهایی بهتر از اون دوتا شرکت اوله تا ببینم چی میشه 


خوش باشین و عیدتون مبارک 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 2 فروردین 1401 ساعت 21:34 https://m-z2016.blogsky.com/

عیدتان مبارک باشه

عید شما هم مبارک باشه

ربولی حسن کور یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 00:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ببخشید من متوجه نشدم
چطور با کارت شما خرید میکردن؟ کارت را گم کرده بودین؟

سلام . نه کارت رو گم نکرده بودم ولی اتفاق میفته کارت رو هک کرده بودن یا به اطلاعاتش دسترسی پیدا کرده بودن . نمیدونم چطور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.