یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۵۷ - برگشت به تورنتو

- سفر کم دردسری نبود ولی تموم شد . سر یه سری مسایل خیلی اذیت شدم البته از طرف ایرکانادا و نه ایران که گذشت 

- رسیدیم و تو فرودگاه باز ازمون تست کورونا گرفتن و گفتن تا جواب بیاد باید قرنطینه بشین که دو روز طول کشید تا جواب اومد و بعد مشکلی نبود 

- برگشتم سر کار و کار کردن در هفته اول بعد از سه هفته بیکاری آسون نبود ...

- بچه ها به طریقه خاص خودشون برام دلتنگی کردن که خب انتظار دلتنگی خیلی مستقیم و عاشقانه هم نداشتم 

- فردا امتحان writing ‌دارم که بعدش یه کورس بردارم و یه کم روی این مساله کار کنم 

همین 

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه جمعه 17 دی 1400 ساعت 22:35 http://taraaaneh.blogsky.com

رسیدن بخیر مارال جان
سر فرصت برامون از ایران بنویس. اینکه چه چیزهایی برات جالب یا تعجب بر انگیز بود.

چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.