یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

854 - میدونم تنبلم

بی انرژی بودن و تنبلی هر دو باهم دست به دست هم داد تا اصلا سراغ وبلاگ نیام .

راستش اصلا توی خونه سراغ کامپیوتر نمیرم و توی شرکت هم نتونستم فونت فارسی تصب کنم چون پسورد ادمین میخواست که من ندارم . مدت زیادی هم درگیر آزمایشات پزشکی بودم که جواب مهمترینش بعد از ۲۶ روز هنوز نیومده و امروز بهشون ایمیل زدم ببینم چرا نیومده .

این روزها همش دارم روز شماری میکنم برای سفر به ایران . ۳ ساله نه مسافرت رفتم نه تفریح کردم و نه ایران رو دیدم و الان این سفر برای من هر سه تا با همه . حتی پارسال که مرخصیهام رو برای سفر به ایران نگه داشته بودم وقتی دیدم بخاطر کورونا نمیتونم برم ، شرکت نگذاشت یکهو نرخصی بگیرم و خورد خورد گرفتم که نفهمیدم چی شد ‌.

مدتی روحیه ام بخاطر مسائل پزشکیم خراب شده بود که الان بهتر شده و فکر کردم هر چی بخواد بشه میشه .

الان هم با موبایلم دارم پست میگذارم و حالا اینو کشف کردم دیگه برام راحتتره تا اینکه برم سراغ کامپیونر 

راستش عصر ساعت ۵ و نیم‌که میشه دیگه دلم نمیخواد یک دقیقه هم پشت کامپیوتر بشینم .

مرسی از همه کسانی که لطف کردن و با کامنت گذاشتن سراغم رو گرفتن . من رو شرمنده محبتشون کردن ❤

نظرات 4 + ارسال نظر
زری.. یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 03:24 http://maneveshteh.blog.ir

خب پس الان که گوشی را کشف کردی بیشتر پست میذاری :))
سفر خیلی خوبه، انشالله میایی و حسابی انرژی میگیری

منجوق جمعه 5 آذر 1400 ساعت 11:05 http://manjoogh.blogfa.com/

ایشالا که نتایج پزشکی خوب باشه

ممنونم

مجتبی پنج‌شنبه 4 آذر 1400 ساعت 09:51 https://m-z2016.blogsky.com/

حالا کی میای؟

اواخر آذر

ترانه دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 22:18

منکه اصلا نمیتونم با موبایلم پست بگذارم.حتی سختمه که کامنتها رو با موبایلم جواب بدم.
امیدوارم نگرانیهای پزشکیت هم جدی نباشه و هرچی زودتر برطرف بشه.

مرسی ترانه جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.