یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

853 -

توی شرکت فونت فارسی ندارم و برای سخته وبلاگ نوشتن مجبورم برم تو سایت فارسی نویس و بعد کپی پیست کنم 

شاید بشه فونت فارسی نصب کنم نمیدونم فعلا نکردم

درگیر یه سری چکاپهای پزشکی شدم که بدترینش تحمل کردن هولتر مانیتور به مدت ۵ روز آزگار بود . اگه کسی نمیدونه این بود که برچسب و سیمهایی ۵ روز بهم وصل بودن و اینا به یک دستگاه کوچیک متصل بودن که ضربان قلبم رو توی ۵ روز ثبت کنه 

بقیه کارهای پزشکی هم در حال انجامه 

کار شرکت بد نیست به غیر از اینکه زیاده و خب معمولا این خوب هم هست اما بعضی روزها خیلی خسته میشم . 

کارهای پزشکی باعث شد درس خوندن کلا بره کنار و دیشب دوباره کتابها رو آوردم وسط ببینم چکار باید بکنم .

فیلم میبینم و سریال و واقعا بعضی وقتها به غیر از اینکه ولو بشم رو مبل و فیلم ببینم کاری نمیتونم بکنم 

نظرات 5 + ارسال نظر
4 سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 06:43

روحت شاد باد
دلم سوخت از نبودنت

ببخشید

زری یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 12:03 http://maneveshteh.blog.ir

سلام خوبی مارال جان؟ نمینویسی؟

سلام
مدتی خیلی تنبلی کردم . شرمنده ام

سحر دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 05:37

سلام فکر کنم کل هفته پیش داشتم وبلاگتو میخوندم و یه جورایی تمام وقت کارم به این گذشت هی هم به خودم نهیب میزدم که ببیییین چقدر این خانوم کاریه و اکتیوه و تو داری از کار میزنی میخونیش ولی بازم نمیتونستم دست بکشم
امیدوارم که رو به راه و برقرار باشید.خیلی الگوی خوبی برای این روزهای من هستی..در 36 سالگی حس میکنم که دیگه هیچ تلاشی برام نتیجه نمیده...خیلی کارها دارم میکنم که امیدی به تمام شدن و دیدن نتیجشون ندارم و خوندن شما باعث شد یه تکونی به خودم و دیدگاهم بدم.کاش زود به زودتر و بیشتر بنویسی

سلام
چقدر شرمنده شدم کامنتت رو خوندم دوست عزیز
در اصل برای اینکه مدتی بود اصلا به وبلاگ سر نزده بودم . و البته برای این که من واقعا خیلی خودم رو فعال نمیدونم و لازمه واقعا بیشتر از این مفید باشم .

فرهاد پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 13:38 http://hamidfarhad.blogfa.com

دراین قسمت همکاریم بیکار و زیر نظر
بیماری یه خوبی داره همه بهت خوبی میکنن غذای قوی...رعایت حال...به منکه خوش میگذره

منجوق پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 07:51 http://manjoogh.blogfa.com/

گاهی لازمه که همه چیز رو رها کنی
ایشالا که سلامت باشی

درسته
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.