یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

846 -

- جز خبر بد از ایران نمیاد و واقعا روحیه ام رو خراب میکنه 

- کارهای بیمه و خونه که تموم شد ُ امروز میرم دوز دوم واکسن رو بزنم و فعلا من از شرش راحت بشم اما بچه ها هنوز دوز دوم رو نزدن 

- کار بد پیش نمیره ،  بعضی روزها خیلی چالش داره بعضی روزها معمولیه 

- رژیم رو ول کردم البته دارم رعایت میکنم ولی نخواستم هزینه اش رو بدم به خاطر اینکه  ترجیح میدم فعلا این هزینه رو به مشاور بدم ، در حقیقت سلامت روحم رو در اولویت گذاشتم 

- دندونپزشکی رفتم و فکر کنم دیگه به این دندونپزشکی نرم . بعد از گذشت دو هفته هنوز دندونی که پر کرده درد میکنه و واقعا اذیتم میکنه 

- دیگه باید پاشم راه بیفتم برم برای تزریق واکسن . امیدوارم بزودی خبر واکسن زدن همه توی ایران رو بشنوم البته با واکسن معتبر 

- عکس حامد اسماعیلی در تجمع جلوی سازمان ایکائو از جلوی چشمم محو نمیشه . خدا مرگتون بده که چقدر آدم رو داغدار کردین توی این ۴۲ ساله 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 21:25 https://m-z2016.blogsky.com/

ژورنالیستها چی؟
سلام صبح بخیر بیخیال فکر این چیزها نکن زندگیت بکن /
رژیم بیخیال بالاخره بعدا میای ایران تا اونجل هستی حسابی بخور بعدش امدی با این گرانی دیگه نمیشه چیزی بخوری لاغر میشی

همون اتوبوس خبرنگارهای محیط زیست که چپه شد و دوتا دختر جوون کشته شدن

مجتبی سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 21:43 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام خبر بد چه شده ؟

خبرهای بد دیگه ، بی برقی ، اتوبوس ژورنالیستها ، اتوبوس سربازها ، کورونا .... دیگه چی باید باشه ؟

ترانه دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 13:20 http://taraaaneh.blogsky.com

سر در خونه ات رو عوض کردی. مبارک باشه.
آره بابا رژیم که هزینه نمیخواد. خودت کمی گوگل کنی میفهمی چطور باید غذا بخوری. شماها چقدر باید هزینه کنید برای مشاور؟ بیمه همه ش رو میده؟

مشاورم ماهیانه میگیره و حداقل یه جلسه داره در هفته ولی بیشتر هم شده . ماهی ۲۵۰ دلار و چون رجیستر نیست نمیتونم از بیمه بگیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.