یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

844 - ...

- زندگی ادامه داره

- ظاهرا واکسنها روی آمار کورونا خیلی تاثیر گذاشته و دستور stay at home ‌فعلا  لغو شده و قراره استان در ۳ مرحله بازگشایی بشه . بچه هام هم دوز اول که فایزر بوده زدن و خوشبختانه مشکلی نداشتن و گفتن که ممکنه زدن دوز دوم رو جلو بندازن .

- کار طبق معموله

- با یه خانم مشاور آشنا شدم و چند جلسه مشاوره داشتم و خیلی راضی بودم از کارش در مورد خودم . مدتها بود که مشاوری که بتونه اعتمادم رو جلب کنه پیدا نکرده بودم . فعلا دارم باهاش پیش میرم .

- وام خونه رو به قول اینطرف refinance ‌کردم و با یه rate ‌خیلی پایینتر گرفتم و قراره قسطهام ماهی ۴۵۰ دلار کمتر بشه که خیلی رقم زیادیه برای من و خوشحالم 

- در حال عوض کردن بیمه خونه و ماشین هستم تا بتونم پرداختی کمتری داشته باشم .

- مستاجرهام رفتن و دو نفر جدید اومدن به نظر نمیاد به خوبی قبلیها باشن ولی منم یاد گرفتم با مردم بسازم .


نظرات 2 + ارسال نظر
زری .. دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 08:45 http://maneveshteh.blog.ir

برای واکسن و ثبات وضعیتتون خوشحالم.
چقدر خوب 450 تا کم شدن خیلی خوبه :)
نمیدونستم مستاجر داری، خب این خیلی خوبه بخشی از هزینه های وام را پوشش میدهند.

بله خیلی خوب شد . مرسی

ترانه شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 18:08 http://taraaaneh.blogsky.com

وای که چقدر طولانی شده این شرایط توی کانادا. خوشحالم که قراره اوضاع به حالت عادی برگرده.
خیلی خوبه که تونستی بابت خونه صرفه جویی بکنی. توی این دروان کورونایی چون بهره وام پایین اومده خیلی ها ریفایننس کردن خونه شون رو.

ترانه جان تازه قراره ۲ روز دیگه اولین مرحله بازگشایی بشه که اونم با کلی اما و اگر هست .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.