یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۴۱ - میگذره


- از شیخ بهایی پرسیدند : ‍«سخت میگذرد »چه باید کرد ؟

گفت خودت که میگویی سخت «میگذرد » سخت که « نمی ماند» پس خدا رو شکر که «میگذرد» و «نمی ماند» 

- منم بد نیستم و به لطف دوستان میگذارنم . کار جدید از مرحله سخت و پر استرسش گذشت ولی این دوره گذار واقعا به من سخت گذشت . 

- مالیاتم رو هنوز اعلام نکردم و اینم یه بار روی دوشمه که باید برش دارم .

- میخوام برای معافی سربازی پسرم اقدام کنم که سایت وزارت امور خارجه انقدر un-user friendly  هست که دیوونه ام کرده و فعلا دیدیم بهتره اول تقاضای پاسپورت رو بدیم و بعد تقاضای معافی 

- بی حوصله ام ...








نظرات 2 + ارسال نظر
Mojtaba یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 06:33

سلام عیدت با تاخیر مبارک حالت چطوره چه خبر مهربان .

سلام و عید شما هم مبارک

زری .. یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 23:59 http://maneveshteh.blog.ir

خوبه که افتادی تو سرازیری کار و دوران استرسی گذشته:)
امیدوارم کار پسرت به خوبی پیش بره.

مرسی زری جان ولی نمیتونم بگم سرازیریه . هی بالا و پایین دارم متاسفانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.