یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۴۰ - ای روزگار

- یادمه خواهرم یه اصطلاحی داشت میگفت (با عرض معذرت از همه سیدها ) که سیدها سالی دوبار جوش میارن هر دفعه هم ۶ ماه طول میکشه 

حالا من انگار سالی دوبار حالم بد میشه و هر دفعه هم شیش ماه طول میکشه . الا ن واقعا حالم بده و از نظر انرژی و مود توی پایین ترین سطح ممکنه هستم . 

- یه نفر با لهجه چینی از دیلرشیپ ماشینم زنگ زده که از لیز ماشینت ۸ ماه مونده بیا الان همون ماشین رو مدل ۲۰۲۱ بگیر و مبلغ لیز هم زیاد فرق نمیکنه . بهش گفتم نه من دیگه این مدل نمیخواد چون سدان هست و احتمالا یه اس یو وی (تو ایران میگفتیم شاسی بلند ) میخوام . خلاصه قرار شد عصری برم ببینمش و اون یه راهنمایی در مورد بیمه ماشینم کنه و توضیحی هم در مورد ماشین جدید بهم بده البته اصلا قصد ماشین عوض کردن ندارم چون انقدر کم رانندگی کردم با این ماشین که میصرفه آخر قرارداد از خودشو بخرمش و بعد خودم شخصا بفروشمش . حالا میرم ببینم چی میگه .

- کار شرکت داره پیش میره و خیلی ازم انرژی میگیره ولی چاره ای نیست .

- همکارم تو شرکت قبلی دو تا بچه کوچیک داشت . صبح به صبح یه شیرین کاری ازشون تعریف میکرد من شارژ میشدم برای تمام روز ولی اینم از دست دادم 

- یه خبرهایی از واکسیناسیون کانادا داره به گوش میرسه . ببینیم چی میشه 

نظرات 6 + ارسال نظر
taraaaneh یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 20:26 http://taraaaneh.blogsky.com

سال نو مبارک مارال جان. امیدوارم تا الان حال دلت بهتر شده باشه عزیزم.
کاش زودتر شما هم واکسن بزنین خیالتون راحت بشه.

سال نو مبارک ترانه جان ، بهترم عزیزم ممنون از احالپرسیت .
خبری از واکسن نیست که نیست

Mojtaba یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 12:30

عیدت مبارک باشه مهربان

عید شما هم مبارک ، امیدوارم سال خوبی داشته باشین

مجتبی سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 07:52 https://m-z2016.blogsky.com/

درود شاد و سربلند باشید انشالله

بهمچنین دوست عزیز

زری .. یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 17:17 http://maneveshteh.blog.ir

میفهمم چی میگی من هم دایم الکسل شدم اساسا، فقط گهگداری اون وسط ها یه راه نفس برای خودم پیدا میکنم و دوباره ازاول:(
اوووف چقدر این پروسه ی ماشین عوض کردن و بیمه اش سخت بنظر میرسه تو وبلاگ هایدوستهای خارج نشین هر وقت میخونم همیشه فکر میکنم عنقریبه که کلاه سر آدم بره!

آخرش هم میره بدجور هم میره

شادی یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 05:55 http://setarehshadi.blogsky.com/

اگه دوست داری بیا من برات از شیرین‌کاری‌های وروجک‌هام بگم که شارژ بشی. البته انرژی ما رو که کاملا تخلیه می‌کنن.

حتما

اصغر شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 23:49

سلام. چطور می‌شود به کانادا مهاجرت کرد؟

ظاهرا الان از روش اکسپرس انتری هست که اگه امتیاز کافی بیارین ظرف ۶ ماه کار انجام میشه .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.