یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

838 - یادداشت امروز

- خب قرار بود برنامه در خانه بمانید استان ما روز ۹ فوریه تموم بشه که برای تمام استان به غیر از ۳ قسمت تموم شد. بعله درست حدس زدین این ۳ قسمت شامل ما و دوتای دوطرفمون هستن و فعلا تا شعاع زیادی اطرافمون هنوز بسته است . حالا قراره ۲۲ فوریه برای این ۳ قسمت اعلام کنن که باز میشه یا نه . 

- ما قبل از اینکه بدونیم که داستان ادامه دار میشه قرار یه مهمونی با یه دوست رو گذاشته بودیم و بعد دیگه از لجمون کنسلش نکردیم . رفتیم و خیلی خوش گذشت و نمیدونم از آخرین دور همی چقدر گذشته بود ولی کاملا دلمون باز شد .

- همزمان با کار توی شرکت جدید که البته از فردا شروع میشه رئیس جدید با من تماس گرفت و گفت یه کار شخصی داره و اگه بشه من کمکش کنم که البته من کارهای شخصی هم میگیرم و اگه نمیگرفتم هم رئیس جدید رو نمیتونستم رد کنم و دارم براش یه کارهایی میکنم .

- نرم افزار revit  مال همون شرکتیه که اتوکد هست ولی خیلی بد قلقه . یعنی خودش خوبه ولی چون ما کرک شده اش رو نصب میکنیم خیلی اذیت میکنه . اتوکد رو سالهاست داریم کرک شده استفاده میکنیم و مشکلی نیست اما این دائم میفهمه که غیر قانونیه و از کار میفته . این نرم افزار سالی ۳۰۰۰ دلار آمریکا پولشه و به نظر من اتودسک داره از اینکه رقیبی نداره هم سواستفاده میکنه و رقم وحشتناکی میگیره . 

-خب من در حال دانلود نرم افزار هستم ، روم به دیوار

-در حال دیدن سریال crown ‌هستم که در مورد زمان سلطنت ملکه الیزابت هست و سریال خوش ساختی هست و جنبه تاریخیش برام خیلی جذابیت داره .


نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 06:21 http://Nanehadi.blogsky.com

Crown سریال قشنگیه.من فقط فصل اول رو دیدم.خیلی خوب بود.

من فصل ۳ رو تموم کردم و خیلی خیلی خوشم اومد ازش

زری .. سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 08:24 http://maneveshteh.blog.ir

من فکر میکردم بحث کپی رایت را خیلی جدی میگیرند و عملا نشدنی باشه. چرا برای این اتودسک رقیبی نیست؟ چرا نرم افزارهای مشابه اش نیومده بیرون؟ برای شرکت هم کرک شده اش را استفاده میکنید؟
موفق باش یدر شرکت جدید و رییس جدید

نرم افزارهای شبیه اتوکد و رویت اومده اما هیچوقت به اندازه اینها ازش استقبال نشده .
شرکتها جرات ندارن کرک شده رو استفاده کنن
ممنون از تبریکت زری جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.