یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

837 - stay at home

- برنامه  در خانه بمانید در کانادا کماکان در جریانه و دارم ازش خفه میشم . البته ۳ روز دیگه قاعدتا باید تموم بشه و زندگی کم کم به حالت عادی برگرده که نمیدونم چی میشه .

- یک صحبتی بیشتر از یک ماه پیش با یک آشنایی داشتم که شرکت بزرگی داره و نوع کارش با کار فعلی من فرق داره . بهش گفتم برای ورود به نوع کار شما من چه باید بکنم ؟ اون هم خیلی با محبت گفت میخوادی بیای شرکت ما ؟ که من گفتم با کمال میل و براش رزومه ام رو فرستادم ولی خبری نشد . هفته گذشته با من تماس گرفت و به صورت انتحاری ظرف ۲۴ ساعت صحبت کردیم و بعد با  خودش و شریکش مصاحبه از طریق برنامه زوم گذاشتیم و بلافاصله بعد مصاحبه بهم زنگ و زد و آفر داد و من کاملا شوکه بودم و با خوشحالی قبول کردم .

در توضیحش بگم که حقوقش یه کم بهتر از جای قبلی هست و واقعا حقوقش انگیزه کافی برای جابجایی نبود ولی نوع کارش خیلی متفاوته و جای پیشرفت زیادی برام داره و سوئیچ کردن از کار قبلی من به این کار یه کم سخت بود و از این موقعیت پیش اومده بسیار خوشحالم .

به همکارم میگفتم من حداقل ۱۰ سال و البته فکر کنم خیلی بیشتر از موقعیتم عقب افتادم و الان نباید موقعیتی که بدست اومده رو از دست بدم . اونم گفت کار درستی کردی 

- بقیه کارهام هم داره پیش میره و دیگه حسابی همه کلافه شدن از این وضع کورونا و کاریش هم نمیشه کرد . 

- دلم پر میکشه برم ایران و اصصصصلا نمیشه 

عزت زیاد



نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبه جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 03:49

اخی نوشتین، قدس نیرو، مپنا.. برادر من هم مشاور اونجا بود، احتمالا بشناسیدشون

قدس نبرو باز اونقدر بزرگ نیست ولی مپنا حدود ۴۰ تا شرکته . سخته همه رو اونجا بشناسی

مجتبی پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 02:38 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام چیزی ندیدم چه نوشته بودی ؟؟؟

نوشتم منم وقتی رفتم مپنا پارتی نداشتم و لی بخاطر سابقه کار مرتبطم منو گرفتن

مجتبی یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 21:58 https://m-z2016.blogsky.com/

من هر روز میام بهت سر میزنم نیستی که

جواب منو برای مپنا خوندی ؟

مجتبی یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 21:58 https://m-z2016.blogsky.com/

کجایی دختر خبری ازت نیست

ببخشید سرم شلوغ بود

مجتبی سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 22:05 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام مهربان صبح بخیر افرین به تو که خیلی راحت جابجا میشی من که خیلی میترسم راستی فاز 19 عسلویه شرکت مپنا کار بهربردای گرفته خیلی جای خوبی کاش میشد اونجا استخدام بشم میگن اشنا میخواد.

سلام . باور کن من فامیل یا دوستی تو مپنا نداشتم وقتی استخدام شدم ولی منو به واسط کار تو قدس نیرو میشناختن . تو هم اقدام کن چون سابقه کاریت مشابه هست شانس داری

taraaaneh شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 07:45 http://taraaaneh.blogsky.com

با اینکه وضعیت اینجا از کانادا بدتره ولی خبری از "در خانه بمانید" نیست و زندگی عادی جریان داره. یعنی تقریبا همه جا بازه و همه جا همه با ماسک میرن. البته من خودم رعایت میکنم و این 10-11 ماهه اصلا مال و آرایشگاه نرفتم. خرید هم سفارش میدم و فقط وسطهاش گاهی اگر چیزی بخوام میرم فروشگاه و سریع خرید میکنم میام بیرون.
مبارک باشه کار جدید. واقعا شهامت میخواد. امیدوارم همه چیز همونطور که میخوای پیش بره و بقیه اش هم برات خوب باشه.

مرسی ترانه جانم .
این وضع خونه موندن دیگه همه رو کلافه کرده اینجا

زری .. شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 07:16 http://maneveshteh.blog.ir

امیدوارم کار جدید خیلی بهتر از انتظارت پیش بره:)

مرسی زری جان . حالا که به قول اینوریها اینجا لانگ ویکنده و امروز هم تعطیله و کار از فردا شروع میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.