یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۳۵ - و زندگی در شرایط کورونایی

- خب هفته پیش شرایط جدید برای استان ما اعلام شدو گفتن همه باید خونه بمونن و جز برای خرید مواد غذایی و کارهای پزشکی نباید بیرون برین . 

منم بی جنبه دوباره روحیه ام به هم ریخت و گفتم حالا چکار کنم و به شرکت گفتم از فردا از خونه کار میکنم . یه مونیتور و کی بردم رو برداشتم و اومدم خونه . فردا صبحش اومدم مونیوتور رو وصل کنم به لپ تاپم دیدم پورتش رو نداره !!! خب مونیتور رفت کنار . بعد اومدم کی برد رو وصل کردم دیدم کی برد لپ تاپ که سرش هست این کی برد رو هم که میگذارم جلوش یه مونیتور فسقلی لپ تاپ کلی ازم دور میشه و چیزی ازش نمیبینم !! اونم بیخیال شدم . حالا دارم سعی میکنم ریموت وصل بشم به کامپیوتر شرکت نمیتونم . خلاصه یه سرویسی شدم که نگو . ووسط کارم بودم که انگار برای همه تو استان روی گوشی ها Alert  اومد که حق ندارین از خونه خارج بشین جز برای غذا و درمان و کار !!! خب این آخری رو چرا دیروز نگفتین ؟!!هیچی روز جمعه هلک و تلک با مونیتور و کی بردم برگشتم شرکت .

- بار دومه که شرایط اضطراری اعلام میکنن و من روحیه ام رو میبازم . خیلی خیلی کم طاقت شدم و آستانه تحملم واقعا کم شده . 

- خوابم مثل همیشه بهم ریخته و اونم اذیتم میکنه . 

- کلی کار عقب افتاده دارم که باید انجام بدم و نمیدم و این خودش عذاب وجدانه برام . 


سلامت باشین 

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 22:14 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام اون کار نرفتم عزیز

انشالله که شرایط بهتر برات فراهم میشه

مجتبی دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 07:17 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام یک شرکت به اسم انرژی گستر نصیر /
برای یک کارخانه قند نیرو میخوان
دیروز هم رفتم مصابحه با مدیر پروژه اوکی داد .
بدجوریی تو فکر هستم نمیدانم چه کنم

امیدوارم هر چی صلاحت هست برات پیش بیاد

Mojtaba پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 14:51

سلام شبت به خیر گفتم بیام یک سلام عرض کنم . یک سوال هم داشتم بالاخره تجربه شما بیشتر . من تو یک پروژه هستم حداقل یک سال دیگه کار دارد الان یک جای دیگر پیشنهاد شده یک میگن نزدیک یک سال و نیم کار و محلش نزدیک تر بنطرت همونجا قبل بمانم یا نه

راستش در مورد شغل خیلی مسائل مهمه ولی من همیشه مسیر رفت و آمد برام جزو آپشن های مهم بوده . پرداختش فرقی میکنه ؟ کدوم کار رزومه بهتری میده ؟ همه رو باید بسنجی

زری .. پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 00:03 http://maneveshteh.blog.ir

اتفاقا دیروز با یه دستی همین حرفها را میزدم که وقتی کلی کار عقب افتاده که نه کارها را انجام میدهی و نه میتونی از ذهنت خارجشون کنی،تنها راهش اینه واقعا چند روزی بهشون فکرنکنی بذاریشون کنار و فکر کنی اصلا نمیخوام هم انجام بدهم و فقط استراحت کنی فقط بیکار باشی اما نکته اش اینه بدون حس عذاب وجدان! باور کن بعد از چند روز با خودت به تفاهم میرسی که میتونم کارم را شروع کنم.

مرسی زری جان . الان اومدم پای کامپیوتر که کار رو شروع کنم

مجتبی یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 02:06 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام خوبی اوضاع کرونا بهتر شده اینجا امروز دارم میرم رست کرمانشاه /
راستی بورس ترکید

کرمانشاه خوش بگذره
بورس هم که همش در حال ترکیدنه

taraaaneh یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 01:02 http://taraaaneh.blogsky.com

عوضش ما اینجا در آزادی مطلق بسر میبریم. مهم نیست روزانه چند نفر میمیرن و اوضاع چقدر بده... همه جا بازه از مال و فروشگاه و سالن ورزش گرفته تا رستوران و بار و آرایشگاه.

بازم ترانه جان آمریکا در واکسیناسیون بهتر از کانادا عمل کرده

اینک یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 00:06 http://Inak.blogsky.com

کلا خواب آدم که به هم بریزه، آستانه ی تحمل هم به شدت میاد پایین!!!
درکت می کنم مارال جان

ممنونم که درک میکنی
در ضمن اگر قابل میدونین رمز وبلاگتون رو هم لطف کنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.