یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۳۴ - ادامه لاک داون

- من مطمئنم لاک داون تموم بشه دوباره ملت میریزن تو فروشگاهها برای خرید . من اگه جای مدیریت فروشگاهها بودم با تجربه دفعه قبل ، تا تعطیله مغازه رو پر از جنس میکردم تا وقتی باز شد بتونم بیشتر بفروشم . 

- خودم خیلی چیزها احتیاج دارم ولی آخه کفش رو که نمیشه آنلاین خرید باید بپوشی اندازه ات باشه و باهاش راحت باشی .

- تنها کاری که طبق روال داره میره جلو کارهای شرکت هست که به کوب داریم کار میکنیم و پروژه جدید قراره بیاد که خیلی خیلی ذوقش رو دارم و اینطور که به نظر میاد قراره من مدیرش بشم .

- احتمالا پروژه شخصیم رو هم بزودی برای شهرداری میفرستیم و یه مرحله جلو میره . 

-یه مساله شخصی برام پیش اومده و فکرم رو بهم ریخته .

- احساس میکنم دارم چند تا هندونه رو با هم برمیدارم . هیچ کدوم رو هم نمیخوام بگذارم زمین . به اندازه کافی وقت از دست دادم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
زری .. جمعه 26 دی 1399 ساعت 15:05 http://maneveshteh.blog.ir

من باز هم دوباره این پست را خوندم باز هم فکر کردم خیلی خوبه که داری برنامه ریزی برا پروژه های جدید و کارهای جدید:) نخیررررر این پست ناامید کننده نیست

مرسی زری جان عزیز

ترانه یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 05:01

آره کفش رو باید پوشید اول. مکر اینکه بخواب کفش ورزشی بخری و قبلا عین همون یک رنگ دیگه اش رو داسته باشی. اینجا که از لاک دان خبری نیست با اینمه اوضاع خیلی بدتر از شماست. امیدوارم نگرانی شخصیت زودتر برطرف بسه و خیالت ااحت بشه

مرسی ترانه جانم

زری .. شنبه 20 دی 1399 ساعت 07:57 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر پرانرژی بود این پستت:) پر توان ادامه بده

بیشتر فکر کنم نا امید کننده بود ولی مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.