یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

826 -

- خب کامپیوترم بعد از ۴ هفته رسید دستم و همین الان در بدر دنبال حرف پ توی کیبوردش بودم 

-تقاضای ترفیعم قبول شد ولی افزایش حقوق بجای ۱۲ درصد شد ۷ درصد که کمی نامید کننده بود ولی گفتن که ۳ ماه دیگه اون ۵ درصد رو میدن که خدا میدونه . 

- کارهای برقی خونه به بدبختی تموم شد و یه نفسی کشیدم از این کار که انجام شد . دیگه تا وقتی داستان کابینتها و بازسازی آشپزخونه بخواد انجام بشه کار اساسی انجام نمیدم . کارهای خورده ریزی که خودم انجام بدم فرق داره چون خرج زیادی نداره . 

- چند تا فیلم و یه سریال دیدم . فیلم All the President's Men  با بازی داستین هافمن و رابرت رد فورد که ماجرای واترگیت بود و قشنگ بود . فیلم the Intouchable  که یه فیلم فرانسوی بود و فوق العاده ُ فوق العاده بود . اگر ندیدین همین الان برین ببینین . یه سریال ۷ قسمتی هم تازه نتفلیکس آورد به اسم the queen's gambit که اونم بسیار بسیار قشنگ بود و دیدم تموم شد . 

- پروژه ای که تو خونه داشتم  رو دارم لک و لک انجام میدم و این خیلی بده باید بیشتر وقت بگذارم . 

-پس چرا بازم دارم مینویسم ؟ برم سر پروژه ام :)


نظرات 3 + ارسال نظر
Mojtaba شنبه 1 آذر 1399 ساعت 08:37

سلام کجایی پس چرا خبری ازت نیست نکنه کرونا گرفتی .

سلام . نه فعلا نگرفتم

زری .. دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت 01:20 http://maneveshteh.blog.ir

اون فیلم the Intouchable را دوست دارم ببینم. دارم میگردم پیدا کنم دانلودش کنم.
برای من فیلم دیدن تفریح نیست، قشنگ ذهنم را درگیر میکنه! یعنی بعدش تا چند روز تمرکز دارم روی مفاهیم فیلم. بخاطر همین یه موقع هایی که میخوام وقت بذارم برای ریلکس کردن اصلا نمیتونم به فیلم دیدن فکر کنم. خب تو کارهای ضروری ام هم فیلم میشه آخرین اولویت:( اولویت های دیگه اجبار هم پشتشه.

اگه تونستی ببینش خیلی فیلم خوبی هست

taraaaneh یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 22:36 http://taraaaneh.blogsky.com

خوب شد کامپیوترت رو گرفتی و خیالت راحت شد. بازسازی آشپزخونه تاثیر زیادی روی خونه میگذاره و خونه ات کلی خوشگل میشه.
مواظب خودت باش.. کم کم همه چیز همونطوری میشه که میخوای.

مرسی که انقدر حواست به من هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.