یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

824 - فیلم و غیره

- لپ تاپم هنوز درست نشده و دارم جون میکنم با این لپ تاپ . فکرشو کنین خواستم رزومه ام رو آپدیت کنم بفرستم دیدم آفیس نداره !!! منت دخترم رو کشیدم یه ساعت کامپیوتر اونو گرفتم ولی کار تموم نشد . حالا در حال دانلود کردن آفیس هستم که نصب کنم . بدبختیه .

- تازه رزومه  آپدیت شده ام هم توی اون کامپیوتر بود ! از توی ای میلهام آخرین رزومه ام رو پیدا کردم و از پی دی اف به ورد تبدیلش کردم و نشستم به آپدیت کردن . بگذریم که توی این تغییرات لی اوتش هم حسابی به هم ریخته بود . 

- مشغول کار هستم طبق معمول و این خوبه . الان فکرم اینه که درآمدم رو ببرم بالا . همین 

-نمیدونم چرا یکهو پیله کردم به فیلم ایرانی دیدن و اینا رو دیدم : مردی بدون سایه ( خیلی مالی نبود ) - لتیان ( خیلی خوشم اومد ) - عصر جمعه ( زیاد خوشم نیومد ) و الان هم دارم نیمه شب اتفاق افتاد رو میبینم که تا اینجا خوشم اومده . راستی شهر زیبا رو هم برای بار دوم دیدم واقعا عالی بود . آهان نمیدونم فیلم ایرانی محسوب میشه یا نه ولی Everybody knows که اصغر فرهادی ساخته ولی همه فیلم اسپانیا هست و هنرپیشه هاش هم ایرانی نیستن رو دیدم و به نظرم عالی بود . بازم هست  مینای شهر خاموش که خیلی قشنگ بود . 

-هر سال اینجا منت میکشیدن بیاین واکسن آنفولانزا بزنین . ما هم سر راه اولین داروخانه ای که میدیدیم می ایستادیم و میزدیم . امسال اصلا گیر نمیاد و من هنوز نتونستم بزنم انقدر که مردم ریختن واکسن زدند . 

- حالا درست جون کندم و این کامپیوتر رو ست آپ کردم ولی باز امیدوارم این هفته کامپیوترم رو بهم بدن . خسته شدم از دست این .البته بازم خوب بود که این بود . عمرا بچه ها بهم کامپیوتر میدادن . البته اونا هم کلاس و درس دارن .

-با خرجهایی که این ماه روی دستم مونده باید سیستم ریاضت اقتصادی سفت و سختی رو در پیش بگیرم . اما راستش نمیدونم از کدوم خرجی بزنم ؟ اصولا اهل ریخت و پاش نبودم تو زندگی . داستان تحت فشار مالی بودن هم مال امروز و دیروز نیست . از وقتی یادمه همینطور بوده .

-خب آفیس نصب شد و رزومه رو ادیت کردم و سابمیت کردم دیگه نمیدونم چی میشه 

خوب باشین 


نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه جمعه 9 آبان 1399 ساعت 19:23 http://taraaaneh.blogsky.com

لپتاپت در چه حاله؟

سه هفته تموم شد و هیچ خبری ازش نیست. تلفن هم که میزنم جواب نمیدن

منجوق پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 04:27 http://manjoogh.blogfa.com/

موفق باشی

Zari چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 07:23 http://maneveshteh.Blog.ir

من هم هر موقع میخوام صرفه جویی کنم میبینم والله من ته صرفه جویی را از قبل درآورده بودم دیگه بیشتر نمیشه صرفه جویی کرد:)
رزومه ادیت شده را تو ایمیل ها نداشتی که برداری؟

از آخرین باری که رزومه فرستادم یک سال میگذره کلی کار کردم از اون موقع تا حالا

مجتبی چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 05:35 https://m-z2016.blogsky.com/

کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

مجتبی سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 03:19 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام مهربان خبری ازت نیست حالت چطوره / از کرونا چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستم دوست مهربانم . کورونا داره میتازه بدجور هم میتازه

پاندا سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 00:36 http://Panda-days.blogsky.com


منم برای پدر و مادرم نتونستم هنوز واکسن گیر بیارم...

آخ خراب شدن لپ تاپ چقدر بده
+پس برم لتیان رو ببینم

برو لتیان رو ببین . امیدوارم خوشت بیاد
لپ تاپم هنوز درست نشده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.