یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

820 - روزمرگی و بدو بدو

- کارهام کم و بیش داره انجام میشه البته به لطف دوندگی بسیار . ویکند گذشته به حال بدی افتادم از خستگی ولی الان که میبینم خیلی از کارهام انجام شده احساس خوبی دارم . کارهام رو توی یه دفترچه نوشتم و دونه خطشون میزنم و این خط زدنه خیلی لذت بخشه . 

- از دفترچه گفتم . حس میکنم یه جورایی به دفترچه هام وابسته شدم . دوتا دفترچه تو محل کارم دارم . کارهی روزمره و چرکنویسهام توی یکی هستن که حتی اگه یه جمع مسخره انجام دادم و بعدا لازم داشتم بتونم پیداش کنم که این اتفاق خیلی زیاد میفته . کارهای مهم که ممکنه یکی دو روز وقت نداشته باشم انجام بدم ولی نباید وسط کلی خط خطیم گم بشه میره توی اون یکی دفترچه . یه دفترچه کوچیک هم توی کیفم دارم . کارهای شخصی ، اطلاعاتی که به زودی باید بهشون مراجعه کنم و اینطور چیزها رو توی اون مینویسم . 

- رنگ کردن اتاق دخترم داره تموم میشه و فعلا پسرم گفته که از رنگ کردن اتاقش منصرف شده و منم اصرار نکردم چون رنگ اتاقش به بدی اتاق دخترم نبود و البته جون زیادی هم نداشتم ! 

- این ویکند کار زیادی بیرون خونه ندارم و امیدوارم که بتونیم اتاق دخترم رو تموم کنیم البته ایشون سفارش دادن که موکت اتاق رو هم میخوان بشورن و باید برم دستگاه موکت شور اجاره کنم و ببرم و بیارم !! به دوستم قول دادم که ببرمش مال و خودم هم شاید یه کم خرید کنم . برای پنجشنبه آینده هم دوتا وقت چکاپ و فیزیوتراپی گرفتم و خوشحالم که اینها هم قراره به زودی انجام میشه . 

- دوستم داره وسوسه ام میکنه که با هم یه کورس بگذرونیم و حالشو ندارم ولی فکر کنم لازمه این کارو کنم . 

خوب باشین همگی 

نظرات 2 + ارسال نظر
taraaaneh شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 08:51 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی از کار زیاد و مبارک باشه رنگ اتاق دختر گلت.
من هم دوتا دفترچه دارم. یکیش چک نویسه برای موقعی که میخوام با عجله چیزی رو یادداشت کنم. بعد اگر مهم بود و قرار بود بمونه متنقل میشه به دفتر دومی یا توی کامپیوتر.
خوش بگذره مال. منکه الان 6 ماهه پام به مال نرسیده. راستی کدوم مال میرین؟ دلم برای مالهای تورنتو تنگ شد.

مرسی ترانه جان .
هفته پیش رفتیم فیرویو مال . این هفته رفتیم یورک دیل . جات خالی

مجتبی جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 22:37 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام خوبی / سرما شروع نشده ؟
تو اینستاگرام یک پیچ کانادا دارم نوشته بود امسال بدجوری سرد خودت اماده /
خودت چرا موکت نمیشوری کار نداره که /
روزگارت به خوشی و شادی انشالله .
من هم فردامیرم مرخصی جاشما خالی دیروز رفتم شنا خیلی حال داد

سلام . آره منم شنیدم امسال قراره خیلی سرد بشه ولی پیارسال همچی سرد بود که ما دیگه چشم و دلمون پره .
دستگاه موکت شور میخوام اجاره کنم ولی خودمون میشوریم .
مرخصی خوش بگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.