یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

فیلم و غیره

- تمرین آخر کورس رو تحویل دادم . کامل نیست ولی دیگه نمیتونستم روش کار کنم . نمره کامل که نمیخوام فقط میخوام پاس بشه . 

- چند تا فیلم دیدم ولی Green book ‌رو خیلی خوشم اومد و بعدش هم whiplash .  فیلم ایرانی هم جهان با من برقص رو دیدم که با وجود چیزهای غیرعادی ای که داشت در کل ازش خوشم اومد مخصوصا بازی هانیه توسلی که نقشش رو خیلی خوب در آورده بود . 

- برنامه پسا دانشگاه و پسا مامان و بابا رو باید بریزم که کلی کار دارم . مامان و بابا ویکند آینده میرن . امیدوارم بهشون خوش گذشته باشه .

- شرکت کارداره و به شدت دارم  کار میکنم . با تمام سرعت و قوا . بازم باید خدا رو شکر کنم . بزودی یک سال میشه که اینحا هستم و میخوام اضافه حقوق درخواست کنم . 


- خب مامان و بابا رفتند و جواب قبولی کورس رو گرفتم و این یعنی ییهو سرم خیلی خلوت شد ، البته یه لیست بلند بالا از کار دارم که باید دونه دونه بهشون برسم . از عوض کردن روغن ماشین تا رفتن به دندون پزشکی چون  دندونی که روت کانال کرده بودم درد گرفته .

- جای خالی مامان و بابا به شدت حس میشه ولی خب چاره ای هم نیست حالا امیدوارم بتونم به زودی برم ایران

نظرات 4 + ارسال نظر
زری جمعه 21 شهریور 1399 ساعت 00:38 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر دوست دارم این فیلم ها را ببینم. یه سوال الان که بچه هات بزرگند میرسی وقت برای فیلم ببینی یا قدیم هم که کوچکتر بودند و وقت بیشتری ازت میگرفتند باز هم برای فیلم فرصت پیدا میکردی؟
من هم همینطوری هستم خیلی وقتها حتی خیلی از کارهایی که با علاقه شروع کرده ام را فقط برای اینکه تموم بشه و ذهنم ازش خلاص بشه نصفه نیمه تحویل میدهم. نمیدونم تعداد کارهایم کمتر باشه اما با کیفیت تر بهتره یا این مدلی که هستم؟ (مثلا از پایان نامه ی دانشگاه گرفته تا تحویل بعضی از پروژه های درسی البته که عموما کاریها را نمیتونم دودر کنم!)
جای خالی پدر و مادرت سبز، انشاالله هر جا هستند تنشون سالم و دلشون خوش باشه

زری جان توی هر سن بچه ها ، فیلم مناسب سن اونها رو باهاشون میدیدم . یه جور ارتباط برقرار کردن باهاشون میدونم اینو .
من فکر میکنم تعداد کارها کمتر باشه و با کیفیت تره بهتره ولی راستش رو بخوای این کورس رو به زور بهم داده بودن و از اول فقط میخواستم پاس بشه
ممنونم زری جان

مجتبی چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 21:15 https://m-z2016.blogsky.com/

سلام صبح بخیر خیلی ممنون ازت . اخر هفته خوبی داشته باشید .

مجتبی دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 21:01 https://m-z2016.blogsky.com/

تبریک میگم بهت چه زود گذشت یک سال کار کردنت /
ببین زندگی چه سرعتی داره میره /
روز خوبی داشته باشید .

هنوز یک سال نشده ولی بزودی میشه .
تو هم همه روزهات خوب باشه

مرجان دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 18:16

مرسی واسه معرفی فیلمهایی که میبینی. سلیقه فیلمی من نزدیکه بهت ،واسه همین معمولا اونایی که میگی خوبن رو بعضی وقتا میبینم و خوشم میاد.
"this is us" که گفتی بودی رو همه سیزن هاش رو پشت سر هم دیدم.

چه عالی که از فیلمهایی که میگم خوشت میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.