یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۱۷ - فروزن شولدر

- دوستم از ایران یه ورزش خیلی ساده برام فرستاده که با همون باعث شد درد شونه ام تقریبا از بین رفت و خیلی حال و روزم خوب شد . 

- مرحله اول کار رو با ضرب  و زور و یه همکار جدید و کار تو تعطیلات آخر هفته تحویل شد و باز دوباره داره نظرات مشعشع کارفرما میاد و تغییرات اعمال میشه اما نه با فشاری که هفته قبل بود . 

- مامان اینا هنوز هستن و گشت و گذار میریم اما نه زیاد . هوا یه کم ملس شده و غمم گرفته از اینکه قراره زمستون بیاد . 

- یه فروشگاه رنگ حراج زده بود . رفتیم ویه کم رنگ خریدیم و میخواهیم بعد از رفتن مامان اینا اتاق بچه ها رو رنگ کنیم . باغچه خیلی کار داره و امید داشتم بابام بیاد و یه کم بهش برسه اما محض رضای خدا دست به باغچه نزد و باید تو ویکند بریم یه کم راست و ریسش کنیم . 

- کلی کار پزشکی برای خودم و ماشینم !!! دارم باید برم بهش برسم که بازم گذاشتم برای بعد رفتن مامان اینا .

- فعلا خبری نیست . سلامت باشین 

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 21:23 https://m-z2016.blogsky.com/

پاییز دلگیر دلت شاد باشه مهربان / دیگه عمر داره بسرعت میره کارش نمیشه کرد واقعا .......................................

ترانه یکشنبه 9 شهریور 1399 ساعت 20:52 http://taraaaneh.blogsky.com

آهان فهمیدم. خیلی خوب توضیح دادی. امروز اون اولی رو که گفتی یعنی گیجگاهی چند بار انجام دادم. بقیه رو هم انجام میدم. مرسی دوست گل مهربونم.

ایشالا زودتر خوب بشی

taraaaneh شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 18:42 http://taraaaneh.blogsky.com

مرسی مارال جان یعنی دو دست رو به نوبت به گیجگاهم برسونم یا همزمان؟
بعد هم چپ و راست رو متوجه شدم. اما جلو عقب منظورت اینه که دستها رو اول به طر ف جلو دراز کنم بعد قسمت جلوی سرم رو فشار بدم؟

دستت میتونه به کنار دراز بشه بعد بجای اینکه بره روی گیجگاهت بیاد روی پیشونیت یا بره پشت سرت .
هر دفعه یک طرف رو انجام بده مثلا ۱۵ ثانیه نگهدار بعد فاصله بده بعد بعدیش

Zari جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 22:54 http://maneveshteh.Blog.ir

کار پزشکی خودت و ماشینت:))
اینقدر حال میکنم خودت دست بکار میشی برای رنگ زدن دیوارها یا خیلی کارهای اینطوری :)) حس فعال بودن

مرسی زری جان

taraaaneh جمعه 7 شهریور 1399 ساعت 21:50 http://taraaaneh.blogsky.com

خوشحال که شونه هات بهتر شده . میشه اون ورزش رو به من هم یاد بدی؟ یا اگر لینکی چیزی داره اینجا بگذاری لطفا؟
من هم زیاد از رفتن تابستون خوشحال نیستم.با اینکه زمستان اینجا اصلا به سردی تونتو نیست.

مرسی ترانه جان . سعی کردم عکس بگذارم تو وبلاگم اما فعلا موفق نشدم . ببین دستت رو به کنار دراز کن بعد از آرنج کاملا خم کن تا کف دستت رو برسونی به گیجگاهت . بعد با دستت فشار بده به سرت و با سرت فشار بده به دست چند ثانیه این کارو انجام بده و ول کن و بعد دوباره . چپ و راست و جلو و عقب .
امیدوارم تونسته باشم درست توضیح بدم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.