یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

809

- بارون اومد و هوا یه کم معتدل شد . قدم زدن های صبح ادامه پیدا کرد و کلی داره بهم میچسبه 

- یه سری فروشگاهها که توی مال ها نیستن باز کردن ولی کلی دم درشون صف هست و آدم سرویس میشه 

-اوایل کورونا  یک سری از خانه های سالمندان تو کانادا خیلی کشته دادن و تمام کارمندهاشون اون بیچاره ها رو ول کردن به امان خدا و نرفتن سر کار . دولت ارتش رو فرستاد و دید که مثلا سالمند بیچاره ۳-۴ روزه نه غذا خورده و نه پوشکش عوض شده و یه چیز افتضاحی . خلاصه ارتش رفت که بهشون برسه و فهمیدن اوضاع از اونی که فکر میکردن بدتر بوده و قبل کورونا هم به این بیچاره ها نمیرسیدن و اذیتشون میکردن . دیگه دولت گفت که میخواد با صاحبان این خانه های سالمندان برخورد کنه . خلاصه اینم از عاقبت ما تو این کشور

- لباسهای تابستونی و زمستونی رو جابجا کردم و یه نفس راحتی  از اونهمه لباس کت و کلفت کشیدم . البته اینجا که تابستون دو یا سه ماه بیشتر نیست ولی خب یه نفسی  میکشیم 

- داره به سرم میزنه برم در مورد مدیریت پروژه تحقیق کنم اگه دوره های کالج پارت تایم داره بردارم و خودم رو سوق بدم به اون سمت . موقعیت کاریش خیلی از الان من بهتره 


نظرات 4 + ارسال نظر
ترنج چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 00:07 https://khoor-shid.blogsky.com/

مدیریت پروژه خیلی خوبه و زمینه کاریش هم خوبه. من هم یک زمانی بهش فکر میکردم ولی پروسه خیلی طولانیی داره تا آدم اون سرتیفیکت نهایی رو بگیره.

اگه طولانی باشه منم ممکنه نرم دنبالش ولی باید یه تحقیقی بکنم

اعظم 46 سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 22:51

چقدر وضعیت بدیه سالمندان رو تک وتنها رها کردن ورفتن بیچاره ها چقدر سختی کشیدن

خیلی ناراحت کننده است

ترانه سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 22:50 http://taraaaneh.blogsky.com

هیچی بهتر از تموم شدن زمستون توی تورنتو نیست. منکه تازه اومده بودم آمریکا وقتی مارچ درختها شروع کردن به جوونه زدن خیلی تعجب کرده بودم. باورم نمیشد که بهار به اون زودی شروع شده. دلم برای تورنتو تنگ میشه حتی هوای سردش.
اگر فکر میکنی که گرفتن اون کورسها بهت کمک میکنه که زندگی راحت ر و کار بهتری داشته باشی تردید نکن.

باشه ترانه جان مرسی

زری یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 14:13 http://maneveshte.blog.ir

مارال جان الان تو زمینه ای نقشه کشی هست کارت؟ درست متوجه شدم؟
وااای من هم از لباسهای زمستانی فراری ام. چیه اینقدر جا میگیره !
واقعا یعنی چی خانه سالمندان اونجوری؟ اصلا باورم نمیشه

لباس زمستونی بد است :)
اون اولی رو توی وبلاگ خودت جواب دادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.