یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

808 - زمستون و تابستون

- از زمستون ییهو و جفت پا پریدیم تو تابستون . یعنی تا هفته پیش سیستم گرم کننده خونه روشن بود این هفته سیستم سرد کننده . این وسط من یادم نیست روزی بوده باشه که هیچی روشن نباشه .

- صبح پاشدم رفتم قدم زدم و هوا عالی بود یعنی هنوز گرم نشده بود و مسیرهای خیلی قشنگی رو هم رفتم . 

- کار کماکان ادامه داره و خوبه . فشار زیاد نیست و واقعا از این شرایط راضیم .

- قرار شده قسط خونه هامون رو به مدت ۶ ماه ندیم و البته بانک خصوصی که برای رضای خدا ین کارو نمیکنه و بعدا سود روی سود میگیره اما برای شرایط من میارزید و زنگ زدم به بانک که لطفا قسط منو از حسابم برندارین . گفت باشه . چند روز بعد فرت برداشتن !!! زنگ زدم که چرا برداشتین گفتن ببخشید وبهت پس میدیم و یه چک برات میفرستیم . منم هی نشستم و نشستم و چک نیومد . شد ماه بعد دیدم باز فرت قسط این ماه رو هم برداشتن . عصبانی شدم و زنگ زدم بهشون . حالا یه کلمه میگم زنگ زدم مثلا ۴۵ دقیقه یکبار پشت خط تلفن بودم و سرویس شدم . هر دفعه کم و بیش همینه. بعد گفتن ای بابا اشتباه شده و برای چک میفرستیم . گفتم لازم نکرده من هنوز منتظر چک اولتون هستیم بفرستین شعبه میرم بر میدارم  . الان بیشتر از یک هفته گذشته و انگار نه انگار . امروز هم زنگ زدم شعبه هم بعد شونصد ساعت منتظر بودن و هی داخلی های مختلف رو گرفتن آخرش هم گفت پیغام بگذارین . واقعا مشتری مداریشون تو حلقشون

- باز خوبه مستاجرها سر وقت اجاره شون رو میدن 

- این ویکند  از بچه هام در حد برده ها کار کشیدم . برین چمن بزنین ُ ماشین منو تمیز کنین سم علف کش بزنین و ... بدبختها

- خودم هم واقعا میتونم بگم در حال استراحت هستم  . سر کار میرم . خرید و شستن و آشپزی با منه ولی نسبت به چند ماه پیش با بنایی و بردن آوردن بچه ها و کلاس رفتن و ... الان واقعا در حال استراحت محسوب میشم 

نظرات 2 + ارسال نظر
زری یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 14:10 http://maneveshte.blog.ir

به به آفرررررین به بچه هات:) البته افرین به خودت که میتونی از بچه کار بکشی
وااااا یعنی چی این کار بانک؟ واقعا مشتری مداریشون مثل بانکهای دولتی خودمونه

مرسی از تشویقت
حالا ببینم بعد از شونصد بار زنگ زدن چی میشه

Taraaaneh دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 20:33 http://Taraaaneh.blogsky.com

بازم خوبه که اقلا ۶ ماه قسط نمیدی. اینجا که از این خبرها نیست. دست بچه هات واقعا درد نکنه که اینقدر کمکت میکنن. مواظب خودت باش و از ای شرایط خوب استفاده کن و کمی استراحت کن.

مرسی ترانه جون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.