یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۰۳ - کار و قرنطینه

- دو هفته بیشتر گذشت از اون روزی که همکارم سرفه میکرد و اتفاق خاصی نه برای اون افتاد و نه من اما من دیگه از خونه کار میکنم .

- صندلی میز کارم رو آوردم پشت میر ناهار خوری و یه کم بهتر شد اما بعد دیدم میز ارتفاعش کمه و صندلیم بخاطر دسته هاش نمیره زیر میز و ادیت میشم برای همین گفتم پسرم دسته ها رو درآورد و الان بهتره 

- ولی در کل از خونه موندن کلافه ام . من اصلا آدم ددری نیستم . از وقتی هم که اومدم کانادا که با کسی رفت و آمد ندارم اما این که هفته ای یکبار آدم برای خرید هفتگی بره بیرون هم دیگه زیادیه والا 

- سه گانه ارباب حلقه ها رو با بچه ها دیدیم و الان هم داریم یه سریال کوچیک میبینیم . یه سیزن هست و ۸ قسمته به اسم stranger و سریال ساخت کشور انگلیس هم هست .قبلش یه فیلم با دخترم دیدیم به اسم the invisible guest ‌که عجیب غریب بود و واقعا میخکوبمون کرد . فیلم اسپانیایی هست و هر دوی اینهایی که گفتم تو نتفلیکس هست اگه کسی داره . 

- یه جا خوندم نهار یعنی ظهر و ناهار غذای ظهر هست پس نباید بگیم میز نهار خوری . کسی میدونه درستش چیه ؟ 

- بمیری کورونا

نظرات 6 + ارسال نظر
شادی شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:50 http://setarehshadi.blogsky.com/

خوب میگیم میز غذاخوری

احسنت

زری جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 04:03 http://maneveshteh.blog.ir

فقط بند آخر که نوشتی بمیری کرونا

راست نگفتم ؟‌

ترانه یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 11:15 http://taraaaneh.blogsky.com

یادمه در گذشته کلمه ناهار نهار رو یکی در میون و بدون دقت توی وبلاگم استفاده میکردم. بعد یک آقایی کامنت گذاشت که کلمه نهار بمعنای روز هست. از اون موقع هر وقت میخوام بنویسم نهار یاد اون کامنت میفتم و مینویستم ناهار. حالا تو هم از این به بعد شاید یاد من بیفتی هر وقت میخوای بنویسی نهار.

مرسی که تایید کردی این رو . من شک داشتم البته باید رفت از لغت نامه دهحدایی چیزی دید تا مستند باشه

سهیلا یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 01:41 http://Nanehadi.blogsky.com

Stranger و دیدم قشنگه.

مجتبی شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 10:39

سلام حالت چطوره خوبی.شبت به خیر . چند وقت نشد سر بزنم بهت

ترانه پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 21:41

منهم با صندلیم همین مشکل رو پیدا کردم. البته میز اتاق خودم برای صندلی جدیدم کوتاه بود و دسته صندلی هم در نمیومد ماچار شدم صندلی را بیارم پایین و پشت میز «ناهار خوری» کار کنم. خوشحالم که تو‌و همکارت هر دو خوبین

ناهار خوری رو خوب اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.