یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

796 - عصبانی نیستم

- سه شنبه سرچ کردم تو یوتیوب و چند تا فیلم ایرانی پیدا کردم . اسمهاشونو سیو کردم دونه دونه ببینمشون . اول فیلم عصبانی نیستم رو گذاشتم ببینم . 

- معمولا فیلمها رو تیکه تیکه میبینم . دو یا سه شب طول میکشه تا ببینم . این فیلمو یکهو دیدم تا آخرش . چهارشنبه همش ذهنم درگیر این فیلم بود . وقتی رسیدم خونه یه تیکه هاییش رو گذاشتم دیدم . پنجشنبه بازم سر کار داشتم بهش فکر میکردم و وقتی رسیدم خونه باز یه تیکه هاییش رو گذاشتم دیدم.

- جمعه بازم بهش فکر میکردم . رسیدم خونه دیدم اینطوری نمیشه گذاشتم از اول دیدمش تا آخر و باهاش گریه کردم . 

- فازم چیه ؟

-فردا شنبه است و خونه هستم . نمیدونم چی میشه . بهتون میگم بعدا

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 06:32

سلام خیز باشد خواستگار دارید

سلام . اینی که گفتی یعنی چه ؟

ترانه یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 21:45 http://taraaaneh.blogsky.com

اسم این فیلمها یا سریالهای خوبی که پیدا میکنی لطفا اینجا بگذار. من هم اخیرا خیلی توی مود فیلم ایرانی هستم.

چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.